Sunday, March 24, 2013

PeRgGhHh, GiLeR Laa..



assalamualaikum..

ye aku tau..memang dah lama aku tak update ape2 kat sini..bukan setakat habuk atau debu, tapi dah penuh dengan sawang2 dari spiderman dah..kahkah..

sorry guys, memang agak buzy dan jadual agak padat kebelakangan ini..kalau ikutkan cerita memang banyak tapi bila dah terlalu lama jadi basi la kan..nak story pon dah takde mood..huhuhu..

hurmm, ape cerita baru ye? hurmmm..ape ek? nak cerita ape ek?..hadoi, stress la..hahaha..aritu kan masa pagi nak pergi keje, tak pasal2 ada sekor burung tu buang air besar tepat2 atas tudung aku..hampeh punye burung..pastu hari yang sama jugak ade orang giler naik bas sekali ngan aku..huaaa, memang seram giler la time tu..ntah malang btol nasib hari tu..ape kes aku pergi cerita pasal burung berak ni? memang dah takde cerita sangat ke nak wat entry baru ni? hadoi, spoil btol..

ok la, cukup la sampai sini je entry aku..huhu..nanti aku muncul dengan entry yang lebih menarik, bernas, cerdik dan tidak menjijikkan seperti di atas ye..hohoho..chow!


No comments:

Post a Comment