Wednesday, April 11, 2012

KoSoNg KoSoNg..


assalamualaikum..

tajuk entry aku di atas tu bukanlah sebab ingin meniru cik og punye entry yang lepas..kali ni aku nak citer pasal otak aku yang semakin kosong ni..hurmm, banyak pening la ini otak..hahaha

ari isnin aritu, aku dah meyakinkan otak aku supaya membuat sedikit research untuk project paper..kiranya baru nak cari business untuk project yang berjuta2 di KLIA tula..cehh, cakap cam real je kan..padahal project paper je pon..aku ni penuh dengan keazaman bangun pagi tu, tup tup boleh plak jadi plan lain..ma ngan abah aku tetibe jer nak pergi konvo kakak sedara aku kat dungun..fineeee, punah harapan aku sebab balik hari selasa..so, aku dah burn 2 hari yang sangat penting untuk membuat project paper..

ari ni plak ari rabu kan, aku berazam lagi nak buat research..then, arini jugak ma ngan cik og ade mesyuarat..cissss, nampok benor la ade yang mencemburui keazaman aku untuk merajinkan diri..nampaknya banyak halangan dan hasutan hasutan kecil kedengaran di telinga aku seolah2 meyakinkan aku lambat lagi tarikh untuk membuat project paper tu..memang tak lain tak bukan hasutan syaitan la ni..haish, pelisss la..tolong pergi jauh2!!! biar aku buat keje aku ni dengan aman damai skit..tak leh nampak aku rajin skit, mula la nak test iman aku kan..hoho..so, dengan pantas aku bagitau cik og yang aku tak nak pergi mesyuarat tu(memang nama aku takde dalam senarai mesyuarat pon, tapiaku kene pergi sebab takde orang kat umah..hihi)..tapi aku berjaya tak kuar umah arini..yeay!!.

sebenarnye tajuk entry tu sebab otak aku tengah kosong sekarang ni, tak tau nak buat keputusan..business ape nak buat ni??..aku dah survey..business kat KLIA, nampak cam senang and tak banyak sangat cost yang guna cuma 2 jer kot..tapi actually susah gak business ni..

1. luggage storage:
2. baggage wrapping & strapping

haaaa, dua2 yang aku pilih ade kene mengena dengan luggage kan??..aku konpius ni, x tau nak amik yang mane satu..adoyai pening2..

p/s: aku menyampah btol dengan orang2 kat tagged ni..dah la gatal pastu kurang ajar, suka menyibuk hal orang plak tu..adoi, sabar jela..

No comments:

Post a Comment