Thursday, April 5, 2012

SeHaRi Di KuRsUs MeMaNdU BeRsAmA MiSs EyRa..

assalamualaikum...

ohooiiii, sangat mengantuk la hari ni!!!..boleh tak kalau aku nak tido camni..zzzZZZzzz


hahaha..so funny right??..bestnyer jadi budak ni..boleh lentok kat mane2 jer..actually hari ni aku ade kursus amik lesen..alaaa, mula2 nak blaja kete kan kene amik kursus sehari tu kan??.. aku nak bagi 1 lagi peratus kepada kebosanan di kelas memandu..biasanya aku dngar2 dari orang ramai la kan, diorang cakap gi dengar ceramah ni memang bosan..so, aku ni konon nak menafikan la dakwaan diorang dan mengatakan kursus ni tak bosan..tapi tak sampai 2 jam lagi aku dah macam ni haaa..sila perhatikan muka karakter ok..mula2 muka aku camni

muka eksaited giler dapat pergi kursus..tak lama lepas dengar orang tu membebel2 ntah ape2..muka aku dah jadi camni

last sekali, begini la hasil kedudukan terbaik yang aku fikir dalam kepala otak ni..syoknyer kalau dapat buat camni dalam kelas..

ini bukannya berlaku pada aku sorang..ade yang lagi teruk sebab aku dengar ade budak laki belakang kepada belakang kepada belakang tempat duduk aku berdengkur..what???..berdengkur di tempat yang sunyi??..oh noo, itu sangat memalukan okeh kawan2..hoho..

dan dan dan dan, aku rasa la kan, sume budak kelas aku tadi camni


*muka2 suci yang cuba tahan mengantuk dan ade yang dah longlai..muahahahahaha..adios

p/s: nanty aku sambung story pasal kelas memandu bila aku dah lulus ujian eaa..hihihi ( entry banyak gambar sebab aku boring nak taip panjang2..korang pon mesti boring nak baca tulisan banyak2 kan kan kan??.huhu)

No comments:

Post a Comment