Friday, April 20, 2012

MaLaM yAnG MaLaNg!

assalamualaikum..

di malam yang hening ni, sebenarnya ade satu kisah yang berlaku kepada aku..nak citer pon cam tak larat je haa, tapi untuk tidak mengecewakan anda2 semua..aku gagahkan jugak tangan aku ni untuk menaip..

mase makan malam tadi, aku makan sikit je sebab waktu tu dahaga giler2 wa cakap lu..so, bukan aku sorang la..yang lain pon same je aku tengok..tadi, lepas dah abes tengok citer mr. bean belakon( ala, citer Jonny English tu!) dengan ma aku, trus aku cakap kat ma aku 'ma, lapo la'..ma aku pon cakap dye lapar time tu..yeay!..aku ade geng kelaparan nampaknya!!..hahaha..so, gi dapur nak cari makanan, rupaya sume pakat gi kat dapur cari sesuatu untuk di ngap kat dalam mulut..ma offer roti tapi aku tak nak sebab asyik makan roti jer..so, ma makan roti yang terakhir tu..hurmm, alhamdulillah, kenyang dah perut seorang penghuni di dalam rumah ni..tinggal abah, cik og dan aku..abah plak gi amik meggi and offer kat aku..pon aku tak nak jugak sebab baru semalam aku ngan cik og balun meggi tu..so, kekenyangan lagi seorang penghuni dalam rumah ni..tinggal la cik og ngan aku..

nak jadi citer, kitorang punye la over excited tadi tak nak makan makanan lain sebab kitorang nak masak sup ayam yang kat dalam tin tu..lupe la ape brand dye..huhu..pastu dah bukak tin tu, nampak lain macam jer sebab pekat giler..oh ye, maybe sebab kitorang tak campur dengan air lagi..aku pon tuang la sup tu kat dalam pan..'pelepek!!'..bunyi sup tu jatuh bersama bentuk yang aneh..aik??..asal sup ni jadi bentuk keras macam tin plak??..kembang tekak aku tengok bende alah tu..so, ke tong sampah ajelah nasibnyer..cik og konon nak hilangkan kelaparan la kan, dye pon pergi makan mashmallow..boleh ilang kelaparan ker??..kahkah..fine fine, kite pikir positif..maybe dye hilang skit rase lapar..aku??..tak makan ape2 trus sebab tak tau nak makan ape..cube korang bayangkan muke aku sekarang ni yang tengah tahan lapar ni?..da macam babun aku tengok..agaknya babun pon lagi cantik dari aku time ni..adoi, stress aku..malangnya malam ni kan??
p/s: picture credit to google..(tak yah bagitau pon takpe kan?..memang slalu picture dari encik google pon)..muahaha

No comments:

Post a Comment