Saturday, April 3, 2010

di sini bermula!!!!!!!!!


di sini bermula???hurm...cam lawak jerk ayt tue...nape aku plih tjuk tue???(berfikir sejenak)...haaaa, aku taw!!!..sb aku sje jer pkir title tue...hikhikhik(sbenrnyer x de idea)...wokey2.. x nk merapu bnyk2..so aku stopkn di sini psal pemilihan nme title aku tue...

Aku da biase bkak blog(tpi bkan blog aku..hihihi)...aku biase bukak blog sepupu2 ngan blog family aku...family aku tersangat la aktif sampai ciap ade blog sendiri...so,snang la klu ktorg nk cari family2 kitorg yg ilang...(ops,sory..aku merapu lgi..huhuhu)..so sedaya upaya aku berfikir,berfikir n berfikir lagi...akhirnye aku memutuskn untuk bkak blog aku sendiri..ini kputusan yg sangat susah untuk dibuat okeah(sbnrnyer x de la sush sngt)..sbnrnyer aku nie bukan nyer jnis yg suke menaip n update..so,semestinyer sangat susah bgi aku utk update blog...hahaha...tpi aku akn cube juge utk updatekn blog nie..(wah,terharu dgn dri sndri..)

Sbnrnye,aku pon x taw ape tjuan sebnrnyer aku create blog nie..juz utk mngisi mse lpang kew??..hurm,ntah la...yg pasti tetibe jer rase nk ade blog...mayb sb tngh bosan n x taw nk wat pe..myb btol gak ckp kkak ksayanganku 'miss og'(promote nme lak..cowie ayong..)..dye ckp skrg nie msuk sem bru..so ade bnyk la mse..tnggulah time sepruh sem or nk last sem nanty...bru cam lipas kdung...x ckup mse...time tue nk update pown x smpt agknyer... hahaha...hurm...lantaklah...yg pasti ak da wat blog nie....wheeeeeee.....(tersangatlah suke ati...ntah ape2..)

Wokey2...aku nak bgi amaran utk sesape jer la...blog aku nie mengandungi perihal hdup aku jer....so, klu sesape yg x nk menghabizkn mse or membazirkn mase...sila jgn bace blog nie k...tulisan pown sangat merapu....hihihihi...ok, aku patut stopkn post ak utk kli nie...bye eberibady!!!!

p/s: title aku 'di sini bermula'...so, patutkah aku tuliskan ayt terakhir aku utk post nie dgn 'di sini berakhir'????...hurmmm.....

No comments:

Post a Comment