Sunday, July 22, 2012

RaMaDhAn SuDaH TiBa!!

assalamualaikum..

alhamdulillah, Ramadhan datang lagi tahun ini..walaupon masalah banyak menimpa aku tahun ni..tak terkecuali dengan pelbagai cubaan dan ujian..akhirnya aku rasa macam dapat tenangkan diri di bulan yang mulia ini..walaupon masalah aku tu sebenarnya tak selesai pon lagi,tapi cukuplah sekadar aku tolak dulu masalah tu ketepi..bila ade free balik aku pikir la..hahaha..

okeh, dah lama kan aku tak merepek kat blog ni? rinduu sangaaaattt!!!..hahahaa..sekarang ni aku duk buzy dengan kelas memandu..haish, akhirnya kene belajar memandu time puasa plak..so sad :( antara banyak2 teknik yang aku belajar untuk memandu ni, aku rasa parking paling susah la..tak tau kenapa, makin lama aku buat makin teruk pulak..huahua..jangan la salahkan aku..aku sebenarnya tak suka buat kerja yang sama berulang2 kali..dah cikgu tu suruh aku buat bende tu sampai 5 or 6 kali mana taknya makin merepek aku buat..dah la tengah panas kan..otak aku pon dah LOST, tangan ngan kaki pon dah KAKU, mata pon dah BLURR..so, bermula la episode merepek + memalukan terbitan cik eyra..hoho..

haish, tak nak la aku cerita kat sini..cam takde mood lagi nak cerita..haha..sebenaryna kat entry ni aku just nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang penuh berkat ini..semoga kita dapat melakukan amal ibadah yang berganda pada tahun ini..Insyaallah..tata! :)


p/s: yang no.6 tu baru jer aku ngan cik og buat siang tadi..hakhak..

No comments:

Post a Comment