Monday, June 18, 2012

BuSiNeSs InFiNiTy DoWnLiNe??


assalamualaikum..

korang pernah dengar pasal biz infinity downline ni? ataupon korang pernah tengok kawan2 korang kene tagged dengan kenalan diorang pasal business ni?. ataupon korang memang pernah kene tagged dengan kawan2 pasal business ni??..mai nak tanya skit ni, korang percaya ka?..kalau aku, never and ever!!

aku sebenarnya baru je kene tag kat facebook pasal business alam maya ni. korang nak tau sebab apa aku memang tak gemar business ni? sebabnya aku catch something..perasan tak tiap kali ade orang tag korang or korang tengok dari fb kawan2 korang ker kan, akan ada sorang makhluk ni yang akan memberi komen lebih kurang camni la

dulu saya macam anda juga bila dengar pasal bisnes ni sy ragu2 nak join ke tak nak??boleh percaya ke?? sbb sy takut kena tipu!! tp selepas sy join dan tak sangke sy dapat pulangan yg menariikk dari modal sy. sy terus bersemangat. nak join bisnes ni sbnrye kita tak perlu susah2 cuma perlu login facebook dengah hanya bermodalkan RM100 seumur hidup..
lepas tu dapat income lebih dari tu. sekarang saya tak perlu susah2 lagi. income hari2 mashyukkkkk sape xnak kan.
kalau berminat jom pm ****

so, korang nampak tak ada orang cube tolong diorang yang tag kite tu? konon2 ade yang dah berjaya la kan dengan business tu. aku dah biasa tengok dah..kadang2 sampai 4-5 orang sekali datang pastu komen lebih kurang camni..come on la, ingat aku nak percaya ker? nampak sangat kot diorang buat publisiti sebab nak tinggikan jumlah yang akan diorang dapat. one more, taktik camni memang diguna pakai oleh business ni kot sebab mana2 aku tengok pon same jer..kirenye macam support member sesama business la..uweekk!

ade lagi sebab aku tak suka business ni adalah modal rm 100..eh, kau yakin ker duit tu akan dapat balik?..buatnya dapat dalam 7 ringgit jer pastu kau kene klik sana klik sini cari orang sana cari orang sini promote sana promote sini kan kan kan??..damn!.. lagi? duit yang korang akan dapat tu belum tentu halal sebab korang tak tau dari mana sumber yang korang dapat tu. buatnya tak halal sia2 jer makan duit haram sepanjang hidup..oh tidakkkk...


p/s: so, korang masih nak cuba ker business tu?. hahaha..

No comments:

Post a Comment