Sunday, June 3, 2012

PaDaN MuKe AkU!


assalamualaikum..

okeh before aku cerita lanjut, biarlah aku gelak dulu..ahahahahaha ahahahahaha..ahahahahaha..wahahahahaha..okey2, stop it!..da penat..hoho..nak tau tak, aku ni sebenarnya dah cukup letih dengan kejadian semalam yang menimpa..haaa, kejadian ape tu nanty2 la aku story kat entry lain..macam tak sesuai kot nak bercerita malam2 camni..hihi..sambung citer, pastu dari tadi pulak keletihan sebab banyak sagat buat keje..aku ngan family kuar pergi beli barang, pastu balik terus potong daging untuk buat steak, kene perap la ape la, pastu gi masak steak plak kat oven tu, sebelum tu kemas brang2 yang baru beli tu skit, pastu tolong ma basuh kain, tolong ma sidai kain..sangaaaaatttt penat..tapi tu bukan ape yang aku nak cerita sebenarnya..huahuahua..

actually, kaki aku dah sakit2 lepas aku gi main lompat2..sebenarnya tadi aku gi lepak2 kat luar ngan abah..alaaa, kat halaman rumah la, konon nak tengok bintang..pastu aku dengan gatal2 kaki tangannyer gi lompat2 feeling2 nak capai kabel telefon ke ape ntah yang berdekatan ngan aku tu..dah sememangnya aku ni pendek kan, aku lompat2 tak dapat2 jugak..pastu aku cakap la kat abah aku wayar ni tinggsangat..abah aku lompat boleh je..cisss, memang tercabar giler..geram je aku tengok..tapi ka, yang aku perasan memang la wayar tu rendah jer, tak tinggi pon..tapi bila aku berusaha sedaya upaya lompat tetap tak dapat..makin pendek ker aku ni??

aarrghhhh, nyampahnya aku!..nak capai tu pon payah ker..so, akibat terlompat2 tadi tanpa memanaskan badan terlebih dulu, kaki aku dah lenguh2..tangan aku dah sakit2 sebab berusaha nak panjangkan tangan akibat kaki terlebih pendek..badan aku pulak kepanasan akibat makan steak dengan sos black paper..fuhhhh, terbaik!..

p/s: janganlah anda memaksa diri sangat..nanti jadi macam aku pulak..tak sedar diri pulak pendek..hukhukhuk..:(

No comments:

Post a Comment