Friday, May 25, 2012

TeTiBe RaSa SeRaM2 sEjUk..SuMpAh TaKoT!!

Assalamualaikum..

hello korang..ok la, mlas nak tulis intro panjang2..actually, aku tengah syok online kan..tetibe aku gatal2 tangan pergi bukak page Himpunan Cerita Lawak kat facebook tu..tetibe jeng jeng jeng!!!..seram tak seram tak??..hahahahahaha..*pang!!*..ok, continue cerita..pastu aku ada ternampak gambar yang pelik..aku pon tilik la nak tengok ape bende tu kan..cehh, rupanya video clip nana & achik tajuk adat berkasih..puiihh, aku dah la benci lagu cintan cintun tangkap leleh tu sume kan..tapi kan, haaaaaa!..ade somthing yang membuatkan aku terpaku tak berkedip..jap ea, cube korang try tengok ni..FOKUS btol2 ea..FOKUS tau..



laaa, rupanya bende ni yang diorang nak kecoh2..nampak cam pompuan berambut panjang lurus kat tepi tu kan??..ok fine..then, rmai la orang yang komen2 kat situ..ade yang cakap ni jurumekap la, edit la, orang bersolek la, saje nak wat takot la kan..so, aku ni memang jenis yang tak puas hati selagi tak dapatkan kepastian..aku pon pergi ker youtube and search lagu ni. 1st time tu aku search lagu achik ngan nana ni..bravo! bravo!..ni sume mistik punye pasal..hahaha..then, lepas aku dah buffer lagu tu, trus aku pergi part 0.41..theeennnnnnnn, mak ooiii, memang nampak dengan jelas ok!!..aku ulang lagi skali, dan lagi, dan lagi , dan lagi, dan akhirnya aku ketakutan keseorangan..huahuahua..ok stop it!!!..aku tak nak tengok dah bende alah tu..mula2 cam tak takot pon..eksaited + laju jer tangan ni nak tengok kan..skali bila tengok..aduhai, lemah semangat den ni haaa..hahaha..korang tak nak test tengok ker?.kalau dengar orang cerita memang tak best and tak puas hati..so, korang cuba2 lasearch lagu tu ea..hehehe..chow!

p/s: actually, klau tengok betul2 nampak cam edit, tapi bila tengok balik macam menakutkan giler..so, aku buat keputusan untuk abaikan jela..hahaha..tak tido malam la jawabnya..cait, bangang punye admin himpunan cerita lawak ni..kan aku dah terjebak sekali..ma, tolong!!!..takot nak tido!!!!...hahahaha..

No comments:

Post a Comment