Friday, June 8, 2012

OwHh, DiA RuPaNyA...

assalamualaikum..

fuhhh, penuhnya perut..hari2 makan besar..arini makan malam kat umah acik ngan mokde aku plak..makan BBQ ngan ayam bakar..peerghh, memang sodap!..hahaha..

sebenarnya aku tetibe teringat kat sorang mamat ni..nama dia zack zukhairi..alaaa, mamat yang paling meletup di abad ini tu..takkan korang tak kenal dia??..memang malu la kalau tak kenal..lebih2 lagi tanya la pompuan2 kat malaysia ni, kompem kenal dia ye tak?..hahaha..ok, zack zukhairi ni seorang penulis blog yang sangat2 sempoi kan..aku mula mengenali dia semasa aku praktikal bulan 11 tahun 2011 aritu..what cik eyra??tahun 2011 baru ko kenal dia??..yeeeahhh, aku tau aku memang lembab actually..dia dah lama femes..kahkah.. tapi bukan itu yang aku nak ceritakan..sebenarnya macam ni, si zack ni suka sangat melukis kartun2 kat blog dia..ade lagi feberet dia..dia la lukis kartun yang berbentuk kisah cinta comel tu yang femes meletup suatu masa dulu..alaaa, yang tajuk 'saya kenal sayang saya tu'..


haaa, tu la kartun yang si zack tu lukis tu..pastu kan kat bawah lukisan kartun tu ada nama dia kan..aku biasanya buat tak pedulik jer..pedehal aku nak pergi baca blog mamat jiwang tu..itulah perkara pertama yang terlintas dalam kepala otak aku ni sebabnya, dia lukis kartun2 cinta..sebab tu la aku cakap mamat jiwang..kuangkuang..pastu, aku biarkan namanya berlalu begitu sahaja bak angin yang meniup dan berlalu pergi..

then, tibalah masa aku praktikal..masa aku tak tau nakbuat apa kan(time takde keje la tu), aku pon search la list blog paling femes di malaysia..pastu, keluarlah nama 'realiti konspirasi'..blog sape ni?..aku pon usha la blog tu..hurmm, hitam jer latar belakang dia..eleh, mamat ni poyo2 plak letak muka dia sana sini ape ingat ko hensem ker?..tapi bila tenung balik eh memang hensem la..kahkah..ok abaikan!..pastu aku mula baca entry dia..owwhh, macam best jugak entry ni..baca lagi satu, hurmm best jugak..baca lagi dan lagi dan lagi dan lagi..ohhh, no!!!..aku dah addict dengan blog dye..puiihhh btol la cik eyra ni!!!..bermula daripada itu, setiap hari selepas aku menyiapkan tugasan aku, mesti aku bukak blog dia..aku ulang, HARI HARI OK!..sampai la aku jumpa entry pertama dia..woohooo! gila apa aku baca sampai entry yang pertama..banyak tu!!..bermula dari saat itu jugak aku dah kenal siapa zack zukhairi dan kenapa dia boleh ade fans kipas susah mati yang berlambak2 di malaysia ni..kadang2 aku rasa dia femes mengalahkan artis..siap ade page kat facebook 'peminat fanatik blog realiti konspirasi'..perghh, cayalah..

selepas itu, aku akui dia memang ada keunikan yang tersendiri..dan, aku tidak akan memandang rendah pada zack zukhairi lagi memandangkan dia memang tinggi daripada aku pon.. ^.^

No comments:

Post a Comment