Friday, March 4, 2011

BuKan SaLaH aKu..

pehal lak nie?? itu pertanyaan yang akan ditanya kalau aku tulis tajuk entry camtu kan??..hahaha..ape yang bukan salah aku??..

hurm, nak bagitau, aku tak tau la facebook aku buat pasal ker ape kan, tapi kalau ade orang add aku kat fb aku tak boleh nak approve..satu lagi, kalau ade orang pop chat aku kat fb pon kadang2 aku tak boleh balas..kadang2 sampai orang dah offline baru aku boleh balas tapi nak wat pe balas kalau orang tu dah offline kan??..hihihi.so, ape yang aku cube sampaikan kat sini ialah aku bukanne sengaja nak bersikap sombong tak tentu hala..bukan salah aku ok..aku mintak maaf la kakau ade yang berkecik ati sebab aku tak approve korang or ade yang cakap akusombong sebab tak balas pop chat kat fb tu..bukannya aku sengaja ok..huhuhu..orait, nk chow!

p/s: minggu exam sekarang ni .so, aku jarang online..jarang ok bukannyer tak online langsung..hohoho..tapi minggu depan tak tau la aku dapat online ker tak sebab exam aku direct setiap hari..huaaaaaaa, camne nie!!!!!!..mule la tu nak gelabah campur nervous2..huhuhu..

p/s/s: i miss my family very very very very much!!!!!..*hanya mampu menangis setitik dua jugak sebab bukannyer dapat balik pon even aku menangis melalak kat bangi ni..hehehe

No comments:

Post a Comment