Friday, March 4, 2011

ApE NiAt PeRgi PaSar MaLaM??


nak tau somthing tak??tadi aku dah tlis entry ni panjang2 tau..sempat la 1 perenggan..tetibe aku tersilap tekan ape ntah..trus terdelete sume entry ni..terpaksa upload semula gambar and tlis semula..sedih kan citer aku??..tadi aku ingatkan nak nangis setitik dua tapi rasa cam malu lak sebabkan hal kecik jer boleh sedih2...hikhikhik..so, aku wat plan baru la..aku nak merajuk ngan blog..boley camtu??..dah salah sendiri ade hati nak salahkan blog..huahua..ok2, aku tak jadi merajuk...eh, pe aku merepek ni??...astarghfirullah al azim....takpe2, bagi mase aku beristifar dulu ok..nanty aku lupe kembali ke pangkal jalan yakni lupe kembali ke tajuk entry sebenar aku..hahahaha..orait, aku dah tau nak tulis pasal ape..huhu..aritu korang kan...aritu kan...ala, aritu la...yela, mase haritu tu...(cibai la ko cik eyra, kalau nak citer tu citer je la..yang ko tergagap2 ni pehal??)..jangsn la marah2 aku..sobsobsob..aku nak citer la ni, aritu aku pergi pasar malam..hahahaha..tu je ker yang aku nak bagitau??..oh, tidak sama sekali!!!..

aku nak tanye korang sume..kalau korang pergi pasar malam kan..ape niat korang tuk pergi kat situ??

1. pergi beli makanan
2. nak exercise
3. saje makan2 angin
4. buang masa bersama kawan2
5. usha mamat2 hensem or awek2 cun(not gud not gud!)
6. shooping

aku ulang sekali lagi yang no 6 tu..shooping??..kedengaran agak lucu kan bile shooping kat pasar malam...ye ye ye, itulah perkara yang paling aku suke buat bile pergi pasar malam...hakhakhak..aku shooping ape yer??..ehem2, aku bukan shooping baju di pasar malam tapi aku akan shooping shawl..banyak giler shawl2 cantik kat pasar malam..rambang mata woi..kalau korang jadi aku pon kompem korang aku beli shawl seguni dua..over la tu kan??..hahaha..maksud aku, beli shawl 1 or 2 helai..cantik giler giler giler giler giler giler la shawl kat situ..harga pon sangat murah murah murah murah murah!!..huahua..aritu aku borong skit jer..aku beli 1 shawl untuk ma aku, 1 shawl untuk cik og a.k.a kakak aku, 1 shawl untuk aku and 1 inner untuk aku..hehehe..ok la tu kan, beli biar berpada2..berpada2 ker camtu??..hihihi..oit2, nak kutuk2 cakap aku suke membazir duit la tu..tak membazir ok..shawl tu untuk adiah birthday diorang la..kenape aku beli untuk aku??hurmmmmm hurmmmm hurmmmm(pikir sambil perah2 otak)..ting!!!..da dapat jawapan!!!..haaaa, jawapannya sebab shawl yang aku beli tu untuk hadiah birthday aku la..aku beli hadiah untuk diri sendiri..salah ker??..haaa, jawab cepat!!..salah ker beli hadiah tuk diri sendiri??..puhhhhh, penat cari jawapan..nasib bek jumpe..hehehe..

so, korang tak nak beli shawl ker??..hikhikhik..kalau nak beli shawl yang murah2 datang la kat bangi ni( iklan ini tidak berbayar..ikhlas dari hati..huahua..)

p/s: oh yer, aku tak upload gambar shawl yang aku beli sebab kemalasan diri aku ni..hihihi..chow!

No comments:

Post a Comment