Monday, March 7, 2011

JaRi AkU dAh MaCaM TidAk BeRfUnGsi!!

okey2..jangan terkejut sume..bukannyer aku cacat ok..hihihi..eh, jap2!!..entry ni tak de gambar sebab internet ni jelez tengok aku on9..so, dye saje jer lembab2 kan diri dye..huahua..balik kepada topik asal..nape jari aku cam tak berfungsi??..camni citer dye..

tadi aku exam air law..exam air law tu kene jawab 6 soklan..setiap soklan kena jawab dalam bentuk karangan..setiap karanan mesti ade 7 perenggan..setiap perenggan tu tak boleh tulis cam kerangan time kite skolah2 dulu tu..make sure setiap perenggan ade banyak baris la..korang agak2 tangan aku dah macam ape lepas jawab exam??..macam orang parkinson dah aku rasa(eh, betul ke eja camtu??..hihihi)..bukan aku jer..sume orang sakit2 tangan lepas exam tadi..paling lawak bile takde sorang pon keluar daripada bilik exam..selalunyerkan kitorang akan siapkan jawapan cepat2 pastu kitorang kuar daripada bilik exam tu..tapi, exam kali ni tak cukup masa ooiiii...aku dah macam lipas kudung..bukan aku jer..budak2 lain pon dah bertukar menjadi bnatang seperti gorilla, ular tedung, belangkas, siput sedut, ayam, kala jengking, rusa dan momok..eh, silap2!!..momok bukan binatang rupenyer..hahaha..so, kesimpulannya aku tak cukup masa jawab exam tadi..aku tak tau berapa markah yang aku boleh dapat..sobsob..mintak2 aku lulus..amin...aminkan la sekali...hihihi..

esok aku exam radio aids and navigation..pastu, exam managing people, pastu english and last sekali islamic education..adooii, mane buku aku haaa??..mane buku teks aku??..note aku ilang plak tetibe!!!..mane slide yang miss bagi aritu??..asal slide aku tak lengkap ni???...mane ilang sume question bank aku???...mane jawapan untuk question bank aku????...*erk, aku hampir2 kelemasan bercampur kelesuan kerimasan keletihan dan sume yang ke ke.....

p/s: nasib bek tadi lina masak ayam lemak cili api..ade la tenaga skit untuk teruskan hidup...puuhhhh, mengeluh yang tidak berkesudahan dalam minggu ni..

aja aja fighting!!! ^ _ ^

No comments:

Post a Comment