Monday, March 7, 2011

BiLa AkU MaLaS BeLajAr..

ari ahad aritu, aku dah cam orang yang tak siuman...tak tahu kenapa tapi aku bosan sangat sangat sangat sangat kuasa seploh...haa, nampak tak betapa bosannyer aku???..lepas aku memerah otak dengan cik lyna nak gi jalan kat mane tetibe dapat plan tibe2..jeng3, cube teka dapat plan pe??..kitorang wat plan nak gi beli tiket pastu pergi lepak kat warta..asal la aku tak sedar diri..nak tau tak, esokkan tu sebenarnya final exam..paling tak leh blah bile subjek esok adalah subjek yang paling tough bagi kitorang..ala, pasal undang2 udara tu la..memang sakit otak giler..oleh sebab terlalu sakit otak, aku ngan kawan2 sanggup kuar dari umah tuk cari ketenangan yang hakiki(poyo sungguh ayat kamu cik eyra..hahaha)

ape lagi, berdesup la kitorang call pakcik teksi suh datang jemput anak2 dato 3 orang ni kat BBB..faham tak BBB tu ape??..tak tau??..ala, lapuk la korang ni..hahaha..ok2, aku tarik balik ayat tu..hihihi..BBB tu refer kepada bandar baru bangi..lepas pergi beli tiket, aku, lyna and miral nak pergi warta tapi pakcik teksi tu tersilap anta kat billion plak..ok la, malas nak wat perangai kitorang pon on je la..trus pergi cari KFC sebab memang dah kebulur cam 5 ari tak makan..hahaha..masa kat KFC pon 1 hal..aku cakap nak bungkus sebab kitorang nak makan kat tingkat atas tapi kakak KFC tu pergi letak makanan aku kat dalam pinggan..dye ingat aku nak makan kat dalam KFC..peliknyer dye dah tanye aku 2 kali tapi still tak dengar..tadi pakcik teksi, sekarang kakak KFC plak...hari pekak sedunia kah???..huahua..kitorang pon terpakse la makan kat dalam KFC jer..huhuhu

lepas makan kitorang jalan2..aku beli selipar baru!!!!..ceh, selipar baru pon nak kecoh kan??..hihihi..oleh kerana aku memang peminat pink,so selipar aku warna hitam pink..oh, soo sweeettttt.....huhu..lepas dah beli selipar..kitorang turun kat pasaraya billion tu..kitorang pon bajet2 cam isteri2 mithali pergi beli barang dapur..hohoho..padahal tak tau camne nak beli barang dapur..sume main rembat jer time tu..aku beli serbuk tuk masak nasi goreng perisa hailam..btol ker tak aku cakap ni..maaflah, ayat bm aku dah macam tunggang langgang dilanda ribut taufan..agaknyer effect exam...hehehe..pastu aku beli air susu dutch lady perisa full cream..yummy, aku suka minum susu!!!..lyna plak beli sardin dengan ape ntah..aku dah lupe..hihi..miral beli air coco cola botol besar(kalau korang ade air coke better jangan tunjuk kat dye..dye ni sawan coke..hahaha), cili and ayam yang dah siap dipotong..siap suda beli barang dapur!!..balik boleh masak!!!..huahua...


* konon2 tu pegang bunga la tu..padahal sayur..hahaha
* lyna sempat lagi posing..miral tengah khusyuk tengok ayam mane yang nak beli..hoho


lepas beli barang dapur, kitorang balik umah..malam tu sume berhempas pulas study air law and regulation..padan muke..booo kat diri sendiri!!!..booo!!!!...

p/s: internet slow mengalahkan kura2..aku lepas upload 2 picture jer..nanty la aku masukkan picture yang lebih2 tu yer..dun wory, aku akan upload!! yer, aku akan upload!! aku cakap aku akan maksudnya aku akan upload!! aku akan!! aku eeerrrr, aku nak upload ape tadi??

No comments:

Post a Comment