Thursday, October 13, 2011

AkU tAkDe MaSe!!

assalamualaikum...

aku takde mase
~ nak cari gambar untuk entry ni..

aku takde mase
~ nak buat entry panjang2..

aku takde mase
nak layan perasaan..

aku takde mase
~nak pikir pasal kehidupan..

aku takde mase
~nak enjoy2..

walaupon aku takde mase, tapi aku tetap kene pikir pasal tempat praktikal aku, kene buat project paper yang macam giler cipan susah, belajar gune excel walaupon macam haram, buat financial walaupon tak pandai, kene jumpe kapten walaupon takot, kene jumpe lecturer sebab nak amik kuiz kalau tak markah kene potong, kene pergi kelas ganti untuk logistik dan airport retailing walaupon kedua2 dibuat pada masa dan hari yang sama(camne aku nak bahagi badan aku??), kene pergi practical briefing, kene submit project paper 21 aribulan, kene pergi aerocarnival 22 aribulan, kene amik resit exam kalau tak tak boleh masuk exam nanty, kene daftar subjek, kene buat question bank 60 soklan, kene study tuk exam akhir, kene wat slide tuk presentation project paper..

dan, aku da takde mase nak tido sangat..hari2 bangun awal trus bukak lappy, tido lambat pon sebab mengadap lappy..camne kehidupan korang??..lagi indah dari idup aku??..ok, kalau lagi indah tak perlu nak cakap, nanty aku jelez!!..tata..

p/s: walaupon aku serabut dengan project paper, tapi ade jugak yang memahami..ade la jugak cik og tolong skit2..pastu ma ngan abah aku pon ade tolong2 tapi tolong tengok jela kan..hehe..takpe2, janji diorg tengok jugak..oh lupe, semalam ma ade mesej tanye pasal project paper..owh, soooo sweeeetttt..hohoho..love you all laaa.. :)


No comments:

Post a Comment