Sunday, October 2, 2011

AiR AsiA cArEeR TaLk..


assalamualaikum..
korang watpe tu??..ape, termenung jer bace2 blog aku??..what, korang takde keje kah??..ape kate tlong aku wat project paper..hoho..relaks2, tak yah la tolong aku..huhu..bile citer pasal project paper, mesti rasa cam nak pengsan bile2 mase..kalau aku mintak tolong ngan orang pon, takde orang yang akan faham perasaan aku..mesti diorang akan cakap, 'ala, project paper je kan??..buat la sendiri..time kitorang pon buat sendiri jer'..ye, memang buat sendiri tapi tak sama ngan yang aku rasa..senior aku dulu kene wat project paper tapi tajuk lain..diorang buat pasal engine failure..kalau wat pasal engine failure tu memang la bleh buat sorang2..pastu, senior kitorang yang baru2 ni dah start tjuk project paper same cam aku tapi diorang masih bernasib baik sebab buat dalam group..so, diorang bleh bahagi2 tugas kan??itu pon sampai diorang menangis2 wat project paper tu..pastu, cousin aku pon pning dengar bile aku citer kat dye business plan aku kene wat individu, bkan group..dye terkejut sebab time dye dulu pon ade blaja psal ni, tpi takde lah kene wat detail, lagipon dye wat group jugak..see??..nampak tak berapa tekanan yang perlu aku pikul??..kalau mintak tolong sesape pon diorang takkan faham..dengar pasal project paper mesti semua akan cakap bende tu senang jer..senang kepala hotak la, kalau setakat nak cakap kata2 sampah tu baik tak yah cakap..lagi, kalau setakat nak suh aku buat sendiri pon better korang tak payah cakap..aku bukannyer harap sangat orang tolong aku buat project paper tu, sekurng2 nyer care la ape yang aku kene buat kan, macam tengok skit2 then bgi2 cadangan skit ker..bukannyer aku harap ape pon, just nak share masalah kan..rase la ringan skit beban tu..thankz kepada sesetengah manusia yang memahami bebanan aku ni..hihi(pehal aku emo ni??..)


okeh2, pehal aku citer pasal project paper ni??..aku nak citer pasal air asia la..nanty kitorang ade air asia career talk..orang air asia datang kat kolej kitorang nanty..kapten suh budak2 yang nak praktikal ni pergi..mane la tau bleh praktikal and dpat keje skali kat air asia tu..kalau dapat kan bagus korang kan??..wish me luck!!

pp/s: hope aku tak tension sangat2 di saat kesuntukan masa nak wat project paper and masalah yg banyak ni..amin..

No comments:

Post a Comment