Thursday, October 27, 2011

BoLeH TeKa ApE yAnG aKu TeNgAh BuAt??

assalamualaikum..
cube perhatikan btol2..kertas2 ape yang berterabur kat hall umah aku ni..aku tengah main lukis2 ker??..what..cube tengok balik..



macam bukan main lukis2 kan sebab ade tulisan2 kat kertas tu..ok bagi hint skit lagi..












haaa, ade laptop plak..memang sah la aku tak main lukis2..da tu, ape yang aku tengah buat dengan kertas2 ni??..nak tau??..ni jawapannyer...












tara!!!!..owh, cik eyra tengah main kira2 rupanya..kahkah..tapi aku tak main kira2 ok.salah kire nanti nahas la aku kene kire balik..untuk pengetahuan korang, sejak aku balik umah, keje aku asyik kene kire account dari pagi sampai malam..bosan giler..aku bukan student account la!!!!..awat aku kene buat financial camni!!!..huh, benci giler..nasib baik ade keluarga yang penyayang sentiasa menemani aku..cewahh..hahaha..asal??..jeles ker??..suh la family korang teman korang buat keje dari pagi sampai malam..agak2 ade tak family korang cakap 'tu bukan hal aku, buat ape aku nak susah same..ye tak?'..haaa, so aku sangat bertuah ok sebab ade family penyayang..hikhik..dah, nak sambung buat keje plak..korang ni suke ganggu kosentrasi aku buat keje tau..(salahkan orang plak..buruk punye perangai)

p/s: camne nk buat balance sheet ni??..arrgghhh, aku tension lagi tension lagi tension lagi(jerit2 smbil nyanyi lagu adam)
p/s/s: aku takot la nk presentation project paper nanty..
p/s/s/s: serabot giler..dah la tak study tuk final exal lagi, project paper punye financial tak siap2 lagi, nak kene jumpe kapten amik draft project paper aritu plak(kompem dengar dye membebel), nak kene buat slide lagi, duk kat umah sorang2 sebab orang lain sume dah bail(takot ok umah tu duk sorang), paling tak leh blah tetibe cousin aku nak bertunang(dah la sehari before tu aku presentation pastu 11 aribulan tu family aku amik aku kat bangi sebab nak angkut barang2 aku)..gimana ni???
p/s/s/s/s:kawan2 aku sume fail project paper..keisiannyer??..camne aku nak tolong diorang ni??..haish, takde ape yang boleh tolong..sobsobsob..




No comments:

Post a Comment