Thursday, October 27, 2011

JaNgAn MaLuKaN aKu!!!

assalamualaikum..

aritu aku pergi MIAT..tau x MIAT tu ape??..kalau tak silap aku Malaysian Institute Aviation Technology kot..ntah la, tapi memang belajar pasal aviation jugak la..tapi kan, aku memang memalukan dori btol la..ade ker kat MIAT tu jugak la kaki aku melecet sebab pakai kasut bodoh tu..pastu, nak kene cover2 kaki sebab tak nak bagi orang nampak kaki aku melecet..tibe2, kasut aku boleh ternganga macam mulut buaya lapar plak kat bahagian depan..cibai, camne aku nak cover kedua2 bahagian ni??...adoi, stress2..dah la tengah carnival..korang bleh bayangkan camne nak kene berjlan2 dengan kasut yang macam bodoh tu..pastu kn, aku lapar, nk gi beli burger kat atas bukit tu kn, tetibe air milo aku plak tumpah..arrgghh, da la tengah2 orang ramai..actually, mase naik bukit tu aku saje jer jalan2 sorok2 skit sebab tak nak bagi orang perasan aku la konon, tetibe bleh plak air milo tumpah..of coz la sume orang pandang2 aku..haish, malu2!!..tak tau nak sorok muke kat mane..lepas beli burger tu, aku ngan kawan2 baru je duduk nak makan, bleh plak tetibe orang MIAT tu panggil nak suh dengar presentation dye kat bilik meeting..adoi, nak kene naik tangga plak..dah la kasut buat hal..eeiii, memang geram giler aku..ape la malang sangat nasib aku..tapi takpe la, ade 1 jer berita gembira masa aku naik bas tu..dapat tau aku lulus tuk project paper..alhamdulillah..syukur sangat2..

p/s: tu jela 1 'luck' aku tuk hari tu..yang lain sume 'bad luck'.. hampesssss...

No comments:

Post a Comment