Sunday, July 10, 2011

Mee BANDUNG+ Sirap BANDUNG..

kawan2..ini adalah mee bandung

air ni plak namanya sirap bandung


kedua2 gambar ni diambil dari encik google..hahaha..sebenarnye aku nak bagitau semalam aku makan dan minum berasaskan perkataan 'bandung'..masa nak amik order tu aku taksedar pon pasal ni..bila time nak gi bayar jer, kn nk kene bagitau kan, aku pon ckap la 'mee bandung ngan sirap bandung'..aiyakkk, baru perasan time tu..asal aku beli sume yang ade perkataan bandung ni??..hahahaha...ok la, nk bagitau tu jer..kuikui..chow!!

p/s: kat bangi ni kan , kalau nak minum air bandung kene sebut air sirap bandung..if sebut air bandung jer, org yg amik order tu mcam blurrrrr....hahaha..kalau kat kuantan aku sebut jer air bandung..lain ker maksud air bandung ngan air sirap bandung???..

No comments:

Post a Comment