Thursday, July 28, 2011

LaGi CaNtiK kAn??

SALAM Pictures, Images and Photos

ape kabar korang2 sume!!!..waahh, heppynyer aku arini yek..haha..actually takde ape pon yang happy tapi beselah aku kan, tak happy pon buat2 happy..hehehe..nak kata tak happy pon takde la sangat juz kecik hati jer kot..maybe terasa hati or lebih kurang merajuk..kahkahh.merajuk kat sapa tak perlu lah diberitahu..hohoho..

tadi lepas balik kelas aku lepak2 ngan lina, dila, shitta, putra and pa'an..sakit perut aku ooii ngan diorang ni..tak abes2 wat lawak..si pa'an tu plak mulut mcam bertih jagung..tak berenti2 ckap..aku sendiri penat tengok dye bercerita..haha..

oh ye, actually aku nak bercerita pasal orang yang pakai tudung dengan yang tak pakai tudung..sebenarnya aku pon segan nak bercerita pasal ni sebab aku sendiri pon takde la alim mane kan, kdang2 ter'open' gak tudung..hoho..tapi, ni just pendapat aku la..tak tau dari dulu kan, kalau aku tengok pelakon2 perempuan yang kat tv tu, aku lebih tertarik dengan pompuan yang pakai tudung..aku pernah cakap kat cik og:

"eh, dye ni pakai tudung nampak lagi cantik dari sebelum2 ni kan??"

maksud aku, sebelum ni pompuan ni berlakon tak pakai tudung, tapi bila dye berlakon pakai tudung nampak lagi menarik..cik og pon balas:

"memang pon, sebenarnya pompuan yang pakai tudung nampak lagi cantik"

maybe la ade orang nak cakap aku syok sendiri cakap pompuan bertudung lagi cantik sebab aku pakai tudung kan??..but, that's my opinion..ade aku kisah??..hahaha..


semalam aku ngan lina tak abes2 bercerita pasal islamiah before tidur..pelik kan??..ntah kenapa aku ngan kawan2 aku mcam ala2 ustazah lak tetibe..takpe2, menjadi lebih baik dari semalam kire ok la korang kan??..hihihi..chow!!


No comments:

Post a Comment