Tuesday, July 12, 2011

KeLaS BaTaL!!

kelas logistic and warehousing sepatutnyer start pukul 4 petang..aku pon bersenang lenang la sebab bleh bangun lambat kan..ape de hal, bangun pon still bleh layan citer shin chan..hahaha..tetibe kawan sebelah bilik aku masuk kat bilik aku..dye pon amik klas same ngan aku gak..tibe2 dye ckap 1 ayat yang menggembirakan aku..dye ckap 'ira, klas arini cancel kn??'..aku pon blurrr...kenape twtibe blurr..aku pon dengan rajinnya mencapai broadband maxis sambil membuka email..aiyakkk, ni yang benci ni..takde kuar kat email pon!!..

aku pon berlari2 anak turun dari tangga tu untuk mendapatkan kawan aku yang berada di tingkat bawah..rupanya memang takde kat dlaam email sebab emergency..isteri lecturer aku tu nak bersalin..so, dye ade kat hospital la..(sir aku tu sebenarnye anak kapten kat kolej aku tu..hoho)

oh, yess!!!..yess!!!..aku holiday lagi arini!!!..tapi kannn, kalau aku tau selasa takde kelas, baik aku balik kuantan..yela, aku takde kelas ari isnin..selasa lak kelas batal..hari rabu pon aku memang takde kelas...aisshhh, kan best kalau aku balik minggu lepas..eeeiii, spoil la!!!..huh!..oh ye, aku pon dengan baik hatinye meseg mr.a sebab dye pon amik subjek tu gak..pastu dye rupenyer baru bangun tido..dye ckap dye baru sampai dari terengganu(dye balik umah dye..asyik balik jer..ntah ape2..lebih dari budak pompuan lagi..hahahha)..pastu dye tak puas hati sebab dye cakap kalau dye tau kelas cancel, dye tak balik arini...wahahahaha..padan la muke ko mr.a!!!..nak wat camne kan..dah takde rezeki nak duduk lama2 bertapa kat umah ko tu..huhu(actually aku jelez sebab aku pon nak balik la!!!..waaaaaa!!!.)

p/s: chow everyone..nak layan movie lagi..huhu..sok takde kelas!!...hahaha

No comments:

Post a Comment