Sunday, July 10, 2011

SeMeStEr AkHiR yAnG BoRiNg!!


kenape ek rase cam boring sangat2 sem ni??..sampaikan aku tak tau nak buat ape..asyik2 makan, tido, on9, tngok movie..tu jela..kelas ade hari selasa, kmis, jumaat..tu pon setiap hari ade 1 klas jer..masa sem dulu sampaikan tak cukup masa nak pergi kelas...sekarang ni ade banyak masa sampaikan boring sangat2..haisshhh, manusia...x pernah nak bersyukur kan??..huhu

tapi bukan aku sorang tau..ramai ckap camtu..tak tau nak buat ape(kebanyakan budak sem last la)..tadi ade status budak laki kolej aku siap ckap 'ade jugak kelas aku minggu ni'..ade pompuan sorang lagi tulis 'boring kan sem ni'..hahaha..aku tak terkecuali dari sebut perkataaan tu seratus kali..wlaaupon perkataan tu takde makna dan sebenarnye tak elok pon asyik sebut perkataan tu, tapi kitorang still sebut jugak..

maybe sebab takde klas project paper lagi kot..bile dah buat project paper nanty baru tau tak cukup masa..ni adalah time relaks2 aku dulu..hohoho..hope semua brjalan lancar sem ni..

p/s: mode~~kebosanan tahap maksima!!..nak buat ape nie weyh!!!!..tolong aku la!!!

No comments:

Post a Comment