Friday, July 8, 2011

ThE LeGeNd??..wOoW!!


assalamualaikum and hye korang..harini ari jumaat kan??..yeay2, da jumaat..tpi kan, esok aku ade exam..apehal ade exam time baru masuk sem ni woit!!!..hahaha..aku resit exam la..kahkah..nak naikkan pointer haruslah bersusah2 dahulu yer..kehkeh..so, esok aku kene bangun pagi seorang diri hanya untuk meresitkan exam aku sendiri(ade orang pakse2 ko suh resit exam ker cik eyra??..ko tu yang gatal2 sape suruh!!)..tapi kan, aku tak study ape2 pon..esok dah la exam..matilahaku!!!

ok, sebenarnye nak story pasal lain..tadi aku pergi kelas airport management..cam beselah awal2 kelas mesti ade ice breaking kan..nak kene kenal2 kan diri dulu..jadi, aku ni kan da budak sem akhir..super2 senior la konon(bajet ko cik eyra..hahaha)..nama aku ade kat atas skali dalam list tu..lecturer tu pon panggil la nama aku..bila nama aku dipanngil, aku pon angkat la tangan kan..tetibe aku dengar ade budak laki kat belakang jerit 'wahhh, legend tu!!'..hampassss kelapa sawit tol..adakah disebabkan aku super senior dan nama aku berada di atas so aku dipanggil legend??..sangat tak sesuai dengan tingkah laku aku yang pendiam dan bersopan santun kat dalam kelas tu(mane tak diamnyer..aku takde member dalam kelas tu..member aku sume da amik subjek tu..tinggal la aku keseorangan melayan hati dan perasaan kat kelas yang penuh nhan junior2 tu..huahua)..

tau tak keadaan sangat bahaya apabila orang tau kita senior!!..kenapa kenapa dan kenapa??..nak lebih dramatik, kita gunakan bahasa inggeris 'why??..why??why!!'..hahaha..sebab asal ade apa2 soklan yang junior tak faham jer, si senior la yang perlu jawab..jika tak dapat jawab maka jatuhla air muka kita sebagai salah seorang senior yang dah nak abes study ni..nanty akan dicop sebagai senior yang kurang bijak atau bahasa kasarnya senior bodoh la kan..hihihi..so, untuk mengelakkan diri dari dikenakan serangan yang bertubi2, aku perlu bersedia dari segi mental dan fizikal(poyo lagi!!..hahaha)ok la, k stop..chow junior2 ku sekalian..hohoho

p/s: abes la aku sem ni..sangat takot nak wat projek paper!!!

No comments:

Post a Comment