Friday, July 15, 2011

MuLaKaN MiSi...

ok, entry kali ni takde gambar sebab aku dah kebulur nak turun masak daging burger..dah pukul 3 petang you all, tapi I belum makan lagi..hakhak..dah macam orang puasa plak aku rasa..nak bagitau, korang perasan tak blog aku ni dah lain macam??..kalau tak perasan aku lempang kang, baik bagitau korang perasan!!..hahaha..takde la, sebenarnyer aku tengah repair blog aku..

meh aku citer skit, sebenarnyer before cuti sem sebulan aritu aku memang nak repair blog aku kasi cantik2..tapi, apakan daya masa takde plak..so, bile sampai kat kuantan, aku cadang nak wat kat sana, tapi internet lak cam haram..pastu, aku trus lupa hajat aku tuk baiki blog sampai la pada suatu hari(cehh, over jer ayat!) aku nampak cik og punyer blog berubah!!..wahhh, dye tengah make over!!..

ting!!..terus aku datang ingatan aku balik untuk baiki blog ni..hahaha..terima kasih cik og!!..sesungguhnya dirimu begitu berharga(poyo jer lebih!!..haha)..so, kalau nampak setiap hari ade perubahan tu tak perlu tanye la yer..hoho..chow!

p/s: tadi 1st klas project paper!!..nanty aku update citer k..banyak nak citer sebenarnyer ni..hehe

No comments:

Post a Comment