Thursday, July 28, 2011

PoNtEnG KeLaS yAnG TiDaK mEnYeRoNoKkAn!!

hello korang??..harap semua dapat jalani kehidupan dengan tenang dan tidak seperti aku hari ni..hoho..pasal ape ngan aku??..meh nak story..aku ade kelas airport management pagi ni, seperti biase aku akan bangun 1 jam awal untuk bersiap..kirenyer bangun pukul 8 pagi la..ape yang aku pelik setiap kali hari jumaat mesti hujan..hujan pagi plak tu, bila tengahari ok jer..lagi menyampah sebab kelas aku hari lain semua petang, bila hari jumaat jer kelas pagii..so, camne aku nak gi kelas dengan hujan yang tak berenti2??..cakap!!cakap!!!..aku dah siap2, aku tunggu punye tunggu punye tunggu, hujan tak berenti2 jugak..payung plak takde..aduyaiii...bila aku tengok jam dah pukul 9.15, maka punahlah harapan aku nak gi kelas(kolej aku kalau lebih dari 15 minit dah tak bleh masuk kelas..so, sia2 je kalau aku pergi time tu)..kali ni betul2 aku rasa cam tak seronok ponteng..kalau tak rasa happy jer kan..geramnyerr, kalau aku tau aku ponteng kelas hari jumaat ni takde la aku beli tiket balik kampung hari sabtu..aarrgghh, waste my time!!..stressnyer aku..hihi..

lepas tu aku turun bawah nak cuci baju..aku pon bkak la paip air and letak kat mesin basuh tu jer..malas nak tunggu punye pasal kan, so aku tinggal jela..dah lama pastu, baru aku teringat yang aku tengah letak air kat mesin basuh..skali pergi tengok....aiyakkkk!!air dah melimpah2 ke ladang gandum!!!..lepas tu puffff, jadi lah coco krunch!!!..kahkah(ok, stop merepek cik eyra)..air melimpah korang tau..last2, aku cibuk air tu bagi kurang kat mesin tu..hahaha..lawak2..adess, sume bende nak buat aku stress..pagi2 pon da tak lancar perjalanan idop aku..ish2, ape nak jadi la..hehe..

haaaa, lupe nak citer..semalam aku tolong lina buat header blog dye..dye tak abes2 bising kat aku sebab blog dye takde header..hikhik..last2, tanpa membuang masa dan tenaga, aku pon reka la header tuk blog dye..dye cakap nak simple jer..taknak over2..ok, so aku pon buat la header paling simple..nak tengok tak??..tadaaaa!!!!























free jer aku buat..tolong member la katakan..kuikui..ok, nk chow!!

p/s: sape cakap header yang aku buat tu tak cantik siaplah!!!..aku sepak kang..hihi..aku buat header ni pon atas permintaan dan persetujuan dye..contoh, colour yg dye nak, tulisan ape, corak background belakang tu dan macam2 lagi..hoho..eh, esok dah hari sabtu!!!..yeay, nak balik kuantan!!!!..horay!!!horay!!!









No comments:

Post a Comment