Monday, July 25, 2011

SoMeThInG MiSsinG In My LiFe...

Miss You

aku rasa cam aku ade 'terhilang' sesuatu la dalam hidup aku..siyes, tapi aku tak tau ape..ape bende ek??..have any idea??..huhu..tanye orang plak..poyo!!..

aku cakap betul ni..kenape tibe2 hidup aku rasa kosong semacam ni..pelik la, aku ada hilang seseorang yang berharga tapi aku tak sedar ker??..ataupon aku hilang sesuatu barang yang aku sayang??..ataupon aku hilang zaman kegemilangan aku sebagai seorang remaja yang berjaya??..kahkah(lagi tak masuk akal)..ok2, stop merepek..abes tu ape???..ape???..adoi, tak kesian ke kat aku..muke comel2 aku abes jadi cam yang kat atas tu tau..hehe..chow la!

p/s: if ade sesiapa amik barang or bende2 berharga or orang yang aku sayang dalam hidup aku ni, better pulangkan balik..jangan buat aku camni woooo..idop aku macam belon yang terlepas jer..takde arah tujuan plak..sobsob


No comments:

Post a Comment