Monday, July 18, 2011

AkU DaH tUkAr!!..KoRaNg BiLa LaGi??


ape yang aku dah tukar??..biar aku bagitau..aku dah bertukar pakwe..yes!!..lpas tu saye dah bertukar dari single ker in a relationship..(ok, lempang kang baru tau!!!..hahaha)..no la, saye dah bertukar ke plan celcom yang baru tu..tengok tak iklan kat tv tu??..yang ade plan 28 sen(ker 28 minit ek??..hahaha..poyo!!)..saye buat plan tu la..itupon cik og yang bagitau..credit to cik og sebab kalau tak saye tak tau pasal plan ni..yela, saye kn jarang tengok tv kat bangi ni..perkembangan semasa pon tak tau sangat..kuikui..(nape tibe2 gune saye ni??)

so, aku tak tau lagi la best ker tak plan ni sebab aku baru tukar and tak call or messsage ngan sape2 lagi..tapi, aku rasa berbaloi kot coz selama ni aku msg ngan orang maxis or digi 20 sen tau(abes credit I.)..yang baru ni just 5 sen dgn lain2 line..klau sama celcom jdi 1 sen..so, x yah la nak buat 8pax or 15 pax or ape2 pax lagi dah..huhu

kepada pengguna celcom, sila lah berubah ke plan terbaru yang murah ini..tiada paksaan, tapi kalau taknak credit korang abes baik tukar plan cepat!!!.hohoho..aku dah, korang bila lagi..(mengada2 macam duta celcom..hihi)

p/s: tengahari tadi, aku kebulur..aku malas masak nasi..yang ade cume bihun tomyam segera..aku pon amik bihun tu(aku buang perisa tomyam)..pastu aku buat resepi sendiri masak bihun goreng..walahh, menjadi korang!!!..best plak tu..harus diberi pujian..hahaha..kenape aku eksaited sangat??..sebab ni first time aku masak bihun sepanjang hidup aku..kawan aku cakap tanye camni:
'macam mane ko masak bihun tu?..nampak sedap jer..tak lembik plak tu..kkak ipar aku masak bihun jadi lembik blablablablabla...'
jwapan aku senang jer:
' ntah, aku main masak ni..lgpon ni first time aku masak bihun tau..hahaha'

TAMAT..
(motif bagitau citer ni??..nak berbangga diri..kahkah..takde la, nak puji diri sendri jer sb berjaya masak tanpa rase aneh..hoho)
chow!

No comments:

Post a Comment