Tuesday, February 14, 2012

KaLaU DiBeRi PeLuAnG, aPe HaJaT aKu SeKaRaNg??



assalamualaikum...

hoyeaaa, akhirnya dah boleh upload gambar!!!..dan akhirnya aku dan post new entry!!!okeh2, kenapa aku lama sangat mendiamkan diri??..sebab berlaku gangguan2 tidak kira sama ada gangguan saraf2 otak dan fizikal sume la..so, aku tarik diri dari dunia blogging sekejap untuk memberi ruang dan masa pada diri aku..tapi nampaknyer takde effect ape2 pon..same jer cam dulu..makin teruk lagi adalah..

ok2, stop it!..sebenarnyer ade 1 jer yang aku hajatkan sekarang ni..kalau diberi peluang, aku cuma nak masa berputar laju hinggalah ke hari 13/3 ni..aku dah tak peduli birthday aku terlepas ke ape ker..yang penting aku nak pergi ke 13/3 sekarang jugak..jujur aku cakap aku memang dah betul betul betul betul tak boleh nak tahan dah keje kat situ..aku siyes ni, selagi aku boleh bertahan aku bertahan..selama 3 bulan ni walaupon aku rasa tertekan, tapi aku still boleh tahan..tapi nak tunggu sebulan ni aku dah rasa down giler..memang dah tak mampu sangat2 da ni..haish, ape nak jadi la cik eyra ni..


p/s: doakan la aku tak kene buli kat ofis tu sampai 13/3 ni..amin...

No comments:

Post a Comment