Thursday, March 22, 2012

TWiNs MeStiLA SaMa TaRiKh LaHiR!!



assalamualaikum..

apa khabar orang kampung???..ok, nampak pelik ke kemunculan aku kat blog ni??..bukannya apa, aku kan aritu buzy giler ngan praktikal tu kan..actually ade banyak aku nak citer tapi macam2 hal plak..mase ade internet kat umah aku malas nak tulis blog..pastu bila aku dah ada idea nak tulis blog, internet plak takde..tak ke poyo?? sekarang ni baru jer ade balik internet..aku pon baru jer ade mood nak tulis blog memandangkan aku teringatkan kebodohan aku harini..

kisah ni terjadi pada hari ni..aku ada kawan kolej yang bernama faruzie omel..oh tidak, sebenarnya nama dia faruzie jer..omel tu tambahan sebab dia perasan dia comel so tu nama penyedap dia jela..hakhak..okeh2, sambung story..sebenarnya tengahari tadi aku bukak facebook, pastu aku nampak birthay fazureen arini..buat pengetahuan korang, fazureen tu kembar kepada faruzie ni..fazureen tu bukannya sama kolej ngan aku pon, tapi sebab kitorang dah biasa jumpa..faruzie ni slalu bawak kembar dia lepak2 ngan kitorang..sebab tu kitorang biasa dah tengok muka diorang yang memang copy and paste tu..asal aku citer pasal sejarah perkenalan plak ni??..okeh2, kita continue..lepas aku nampak pakcik facebook yang prihatin ni bagitau birthday fazureen airini, aku pon dengan pantas wish birthday kat dia..bila dah pukul 10.40 malam ni, aku bukak facebook dan baru aku terfikir..bukan ker fazureen tu ade kembar??..sape kembar dye ek??..omaigod!!..FARUZIE OMEL???..dan aku lupakan birthday member aku sendiri??..adehhhh..terus tanpa berlengah lagi aku bukak wall dia and wish birthday..halamak, camne aku bleh lupe ni..TWINS MESTILA SAMA TARIKH LAHIR KAN KAN KAN???

p/s: aku nak salahkan pakcik facebook pasal hal ni..bukan ker selalunya kalau ade bithday orang, dia letak sume nama kat tepi tu? asal kali ni dia letak nama fazureen sorang jer hah??

No comments:

Post a Comment