Tuesday, March 27, 2012

KeLuArGa AtAsHiNcHi EpSoDe 1




assalamualaikum..

aku ni suke sangat2 tengok citer kartun..lepas citer shin chan, aku giler kat citer atashinchi ni..tau citer ape tu??..haaa, try la google..citer dye selalunya berkisar hal family dye jer tapi siyes lawak sebab masing2 ada karakter yang berlainan..okeh2, arini aku tak nak citer pasal keluarga atashinchi yang x wujud ni tapi aku nak citer pasal keluarga atashinchi yang wujud di alam nyata ni..nak tau sape?..keluarga aku la tu..

sebenarnya kejadian ni wujud masa nak submitted final report practical training aku..aku ade kat meja makan..duduk makan sarapan pagi sorang2 sebab yang lain sume dah makan..so, bermula la kisahnyer bila aku bagitau nak binding or wat cover cam bese tu jer..I mean yg kene stapler pastu letak salotape tu..aik, betul ker ejaan aku tu??aargh, whatever la..pastu tak tau plak bleh jadi kecoh pagi tu..padahal nyer sume nak explain bende yang sama, tapi salah asohan..eh, slah2!!..salah faham..hahaha..

abah aku la wat hal, sebenarnyer dia nak cakap bende yang sama tapi kitorang tak faham ape yang dia cakap..pastu beria la cik og ngan ma aku nak pertahankan pendapat diorang..berapa lama sesi perbahasan tu pon aku tak dapat agak..dari mula aku makan sampai nak dekat abes makan aku rasa..time tu aku tak masuk campur..hanya jadi pemerhati jer..

lastly, lepas abes mereka berbahas baru la dapat tau yang sebenarnye diorang ni cube pertahankan bende yang sama..aku gelak terbahak2 la tengok lawak depan mata time tu..haish, ape la nak jadi..

SEKIAN UNTUK EPISODE 1..

p/s: actually aku nak citer kejadian yang sebenar bersama dialog supaya korang senang nak baca, tpi aku malas la plak..insyaallah kat episode keluarga atashinchi yang seterusnya aku buat kot..doakan aku tak malas semasa taip entry nanty ea..tata!

No comments:

Post a Comment