Monday, April 4, 2011

I'm SoRrY...


dah say sorry pon still buat muke tak bersalah kan garfield tu..hahaha..perangai ape la dye ni..ok2, sila jangan salahkan garfield tersebut..takde kaitan pon garfield tu tetibe kene marah..ape aku nak citer kat entry ni..cam takde motif je..hurrrrrmmmmmmm....

haaaaa, aku dah jumpe motif citer aku!!!..hihihi...aku nak mintak maaf kat pembaca2 blog aku yang dulu..asal aku cakap dulu??..sebab aku kan tukar aku punye URL blog..so, pembaca2 tegar yang dulu sume dah ilang..sorry sebab aku tukar tanpa bagitau URL baru terlebih dulu..hikhik..walaupon aku tau diorang dah tak leh bace blog ni sebab tak tau URL baru, aku tetap nak say sorry and thankz jugak sebab dulu sudi bace blog aku..hihihi..chow..

p/s: aku nak selesaikan masalah macam orang besar2..boleh tak??..aku ni dah la suke imaginasi..nak selesaikan masalah pon cam budak2..kahkah..matangla skit cik eyra!!

No comments:

Post a Comment