Wednesday, April 6, 2011

WhAt ShOuLd I dO??

hello korang? korang ade menghadapi masalah baru2 nie?? kalau takde ucapkanlah alhamdulillah..aku sangat bermasalah sekarang ni..ala, x yah la tanye sebab memang susah nak explain..sem ni memang menguji kesabaran aku betul la..sem depan pon sama..aku dah dapat rasakan keazaban aku sem depan memandangkan sem depan aku adalah sem last aku study..tadi baru aku dapat tau berita yang memang kurang menyenangkan aku..pasal project paper lak tu..aku dah la sem depan memang kene amik project paper...OMG, kenapa la sume ni kene berlaku pada aku??..why me??..why???...ish2, tak baik mempertikaikan bende yang jadi dalam hidup kan..mungkin ade hikmah disebaliknye..hohoho...so, bersabo la cik eyra..bersabo banyak2..hihihi..ok2, berbalik pada tajuk entry aku..what should i do??..maksud aku ape perlu aku buat untuk menyelesaikan masalah aku yang bertimbun2 ni..same gak dengan korang..kalau ade masalah boleh cube cara ni..jawapannyer terpampang di bawah ni..ape??..tidak nampak..hahahaha..cube scroll ke bawah ye adik2..
























taraa!!!..ni la cara dye..cube korang buat..pasti boleh berjaya dengan jayanya..huahua..sebenarnye aku baru dapat care ni kat internet..aku pon tak cube lagi..kuikui..nanty2, jangan marah2 aku..jap lagi aku cube la buat..sementara korang dah bace blog aku ni cube la buat dulu..aku rasa mujarab cara ni..hehehe..selamat mencube...

p/s: jangan tension2!! ..kalau ade masalah pon buat je macam takde masalah..macam aku ni, tak de orang tau aku ade masalah..kesian kan..feeling sedih la..sobsobsob..hihihi..so, korang jangan tension sangat..anggap je masalah tu sebagai cabaran dan jangan lari dari masalah sebab walau korang lari sejauh mane pon masalah tu tetap akan kejar korang..so, cube berdepan dengan masalah ok..aja aja fighting!!!!

No comments:

Post a Comment