Saturday, April 9, 2011

ComeLnYeR..kLaU La AkU bOLeH...

ape yang boleh nyer kan??..hahaha..nak citer ni, aritu kan mase aku lepak2 kat kolej tetibe sir(lecturer aku la) bercakap degan sorang budak kolej pasal sejenis binatang..dye sibuk tnye camne nak jaga, boleh besar tak binatang tu, dye makan ape, macam2 soklan lagi la..aku ngan kawan2 aku ni pon konfius la..kitorang tnye budak kolej tu sir tu nak beli ape ngan dye..pastu dye sebut binatang tu name sugar glider..what??..korang pernah dengar x??..aku ngan kawan aku pon buat research..ceh, bende camni rajin lak kitorang research kan..assingment punye information x nak lak research..hahaha, ok2, ni ape yang aku research..nak tengok x gambar dye..jeng jeng jeng!!!!




















comel kan!!! comel kan!!!..aku sangat teruja dengan bende ni..kalau nak tengok bnyak lagi gmbr korang search la sendiri..hohoho..rasa cam nak bela je binatang ni..tapi kan, binatang ni boleh terbang..bile dye kepak kan sayap dye terus je jadi tak comel sebab badan dye jadi 4 segi petak..hahahaha...korang tengok tak citer ice age yang ke berape ntah..kalau x silap aku ade pasal glider ni..hihihi..ala, kan ade watak seekor binatang yang suke musnah kan tempat ice age tu disebabkan nak sorok makanan dye..binatang tu kan mcam tupai kan??..haaaa, tapi tu bukannyer sugar glider..hahaha..maksud aku nanty ade watak yang jadi gf bende tu..kalau tak silap aku yang gf dye tu la sugar glider..cewah, citer binatang2 pon siap ade gf..hahaha..(abis la lepas ni korang cari citer ice age plak..kahkah)

klakar sangat bile tengok bentuk badan dye terbang...huhuhu..tapi ,walau ape pon dye tetap binatang yg comel..hrga dye mahal tau..lebih kurang RM 150 seekor..dah la kecik jer..so, kepade sape2 yang x tau nak bela binatang ape tu boleh la korang try bela binatang ni..baru la ade kelainan skit..hehehe..chow!!

p/s: kalau la aku boleh bela..huhuhu..tapi kan, aku ni dah la tak dduk diam..sekali aku berlari2 dlm umah pastu rase cam opps, aku terpijak somthing ker??..tengok2 sugar glider aku!!!..OMG!!!.. disebabkan itu la aku buat keputusan tak nak bela binatang ni sebab takot dye terseksa je dapat tuan yang hampeh sepertiku..hahahahaha...

No comments:

Post a Comment