Saturday, April 23, 2011

BoWLiNg Oh BoWLiNg..

fuhhhh..fuhhh...semputnyer rase...ak bru ciap sidai2 bju kat bwah tadi..pastu, brlari2 naik kt atas nlik lak..tunggu nk upload pic ni..pnat btollll....huhuhu..hye, ape kabar korang, chat??..(lepas abes membebel bru tnye kabar..kahkah)..semalam aku janji nk tunjuk gmbar aku gi bowling kn?..tara!!!!..ni dye gmbr2 tu..tapi aku tak upload sume sebab penat la nk upload..hoho..aku ambik yg mane ade gmbr aku je la..jom kite layan!!



gambar ni mase kat depan kolej..tngah tunggu transport dtang amik..mase ni sebenarnye dah ilang mood nk main bowling sebab lame sngt tunggu..da nk waktu main da pon..menggelabah ktorang gi cari tmpat bowling tu..hohoho..(sebab tu kitorang kalah..cewah!..alasan memang terbaik la!!..hakhak)


haaa, ni namenyer bukhari yg suke cari pasal ngan geng2 aku..memang keji perangai camtu..tapi, dye ni geng kitorang mase main bowling..adoi, layan je la..huhu(tapi sebenarnyer kitorang yg suke cari pasal ngan dye..hoho)


tara!!!..ni la dye group kitorang..bukhari, miral, lina dan aku..nak tau nme group kitorang ape??..ehem ehem..segan nak bgtau..meh sini nk bisik..dekat la skit!!!.."F4"..hahaha..terpengaruh ngan citer boys over flower la tu..


aik, aku gi main bowling ker lawan main mesej??..kahkah..ni keje si lina la ni..abis sume picture dye nak amik..ak tgh main enfon pon nk amik..jangan risau, mase ni tak main bowling lagi..mase main bowling aku tak main enfon ok!!..aku sangat cocentrate..huhuhu



ni gambar aku ngan miral..oh ye, pompuan yg pkai bju warna pink tu namenyer faruzie..ni dye ala2 pengurus kitorang mase tu..dye yg manage kitorang punye tmpat, pastu tnye saiz ksut brape and call ktorang and macam2 lagi la..bertetima ksih kat dye aritu..kamsahamnida!!..hehe..



ni dengan cik lina..kitorang gune enfon dye la amik gmbar..anfon dye 5.0 migapixcel tu..sebab tu gmbar jelas giler..huahua..time kasih jugak kat enfon dye..arigato(tunduk tunduk beri hormat..haha)



aiyak, gambar dengan cik miral lagi..huhu..si bukhari tu menyibuk jer kat blakang tu..



ni gambar aku main bowling..tapi, kalau perasan nampak cam aku sepak bola bowling..aku ni main bowling ker bola sepak??..*nanges..



ni lpas main bowling..memang perut ktorang palar giler..time main bowling tu pon aku da bsing2, cakap kite main bowling cpat2 pastu trus gi mkan..perut aku memang da kebulur giler..(ni salah 1 sebab lgi ktorang kalah main bowling..sebab lapo tau..hikhik)...kitorang makan kat chicken rice corner...memang meletop la mkanan dye..sodap giler!!!



ni dye haaa mkanan aku ngan lina..name dye honey BBQchicken rice kot klau tak silap..miral lak makan blakpaper chicken rice kot..ntah la, lupe la..tapi miral ckap sedap mkanan dye..lupe lak nak upload gmbr mkanan miral..hohoho..nak tau x, kat metropoint kajang ni bnyak kdai mkan yg best2..rambang mata giler..kitorang tak tau nak masuk kedai ape..cube korang byang, nk masuk kt pintu msuk da jumpe baskin robin ngan dunkin donut..OMG!!..sebelah tu ade chicken rice corner yg kitorang mkn ni..pastu kt depan tu ade ice blog kot name dye(ala, tmpat wat cam ice blended tu..rmai budak kolej ktorang gi beli kat situ mase da abes bowling.best sngt air tu)..pastu, ade shushi king, ade restoren mkanan melaka, ade BBQ chicken rice restoren(lupe la name dye)..ade kenny roger rooster(btol ker eja camtu??), pastu ade kopitiam yang kitorang suke gi mkan tu jugak!!(best woo mkanan dye)..ade jugak starbuck..pastu ade secret resepi(aiyoo, slah eja lagi..kahkah) and banyak lagi la..kat depan bangunan metropoint ni plak ade KFC ngan Pizza Hut..adesss, bleh abis duit beli mkanan jer tau..

p/s: nk tutup lappy, ribut kuat giler..chow! *takot..

No comments:

Post a Comment