Thursday, April 21, 2011

StUdY gRoUp..

korang pernah wat study group tak??..tipu la kalau cakap tak pernah kan..sume student rasenyer pernah wat study group..aku sebenarnyer kurang minat study group..bagi aku, sekejap jer study pastu mesti bersembang je lebih kan..tak tau la kalau korang wat study group tu korang betul2 fokus..huhu..

tapi, tadi tetibe je ak aku leh wat study group emergency..hahaha..sebenarnyer camni, aku ade kelas pkul 9 pagi smpai 11 pagi..11 pagi trus srart kelas air trafic management plak..klas tu dah la exam writen..pastu pkul 2 plak ade klas lagi 1..same gak writen test..agak2 aku sempat ker bace dalam sehari??..so, semalam aku study air traffic management jer la..lepas kelas tu abis baru menggelabah aku nak bace tuk subjek 1 lagi..hahaha..aku ngan kawan2 aku lepak kat lab..kitorang study kat situ..mule2 aku dah study ngan adila jer..tetibe miral masuk gak lepas dye gi makan..pastu, tetiber jer bukhari ngan fuad datang join kitorang gak..akhirnyer study la same2..tu sume amik subjek yang same..oh, time tu lina ade gak kat lab tapi dye tengah study subjek airline marketing kalau tak silap aku..dye sorang2 amik subjek tu..kitorang yang lain ni amik subjek same2..hahaha..dalam lab tu ade gak budak2 laki lain..diorang tengah study ape ntah..time camni la baru bleh nampak sume duk pegang buku, hafal sane hafal sini, bace slide kat laptop, meroyan tibe2, cakap sorang2, ketuk kepala kat dinding(melampau la tu kan..)..hahaha..bukan senang nak tengok sume bende aneh2 ni..hanya time exam jer ok..hikhik..

tapi kan, seperti yang aku jangka..memang study tu skit jer..yang lain banyak gelak..camne la nak masuk ilmu kalau camtu..baru jer hafal skit pastu gelak..hafal lagi pastu gelak..ilmu pon malas nak masuk dalam otak..hihihi..tapi ok gak kan, rase seronok bincang same2, gelak ketawa, sakat menyakat..(sebenarnyer kitorang menyakat miral ngan bukhari)..oh, pasangan yang sweet!!..kahkah..teruk giler diorang kene sakat..sampai merah2 dah muke..padan muke miral..slame nie suke menyakat aku ngan adila..sekarang ni time dye lak kene ngan kitorang..rasakan ko!!..gosip panas sekarang..wahahaha..

eh, alamak!!..tak leh jahat2 sangat la,,aku tengah puase ni..ops, ilang la pahala puase aku camni..hoho..k la, tak nak cakap banyak2..nak diam jer..zip mulut..adios!..

p/s: eerrr, aku nak cakap lagi bleh tak??..hehehe..yela2, aku duk diam2 la nie..aku tak bercakap!(asal la mulut aku tak leh diam nie??)

No comments:

Post a Comment