Friday, April 15, 2011

MaNe AkU nAk PiLiH?

walaupon sekarang dah pukul 3 ptang tpi aku rase sejuk sangat..macam dah dduk kat korea..huahua..yelah, bangi sekarang ni tengah hujan..selesa sangat dduk kat umah ditemani bantal sinchan kesayangan aku, tilam dan selimut..hahaha..poyo giler..ntah pe2, tetibe jer nak berpuitis2 ni pehal..hoho

aku tak tau sebenarnye aku nak pilih yang mane 1 ni..kan entry aritu aku ade ckap abah aku call tnye nak masuk nyanyi ke tak kan?..tetibe, kolej aku ade wat aktiviti gak..prtandingan boling..adess, dah la ari yg same..gram tol la..kawan2 aku lak pakse2 suh msuk sb kitorang kan da nak abis sem..so, dye suh la join aktiviti..len kali dah tak leh nak join bile da abis study kan..mule2 tu aku cam nak blik kuantan n plih pertandingan nyanyi tu je sebab klu nk main boling ade syarat yg plik..korang tau x pe??..syarat dye dlam 1 group msti ade 4 player..antara 4 player tu msti ade:

2 lelaki, 2 perempuan OR
3 lelaki, 1 perempuan OR
1 lelaki, 3 perempuan..

hampeh hampeh dan hampehhhhhh sekali..perlu ker campurkan group camtu..adoi, geram tol la aku..saje la tu nk suh kitorang sosial2..hakhak..so, pe lagi..of coz la group aku akn plih 3 perempuan 1 lelaki kan..pnat giler nk cri calon laki yg sesuai tuk geng kitorang..bkan senang ok sb lelaki pon msti nk group dye gak..tak kan dye nak msuk group pompuan sorang2 kan..bkan geng kitorang jer mengalami kesusahan, group lain pon same..susah giler nk dpatkn ahli kmpulan..hahaha..so, sebab tu aku pkir nk msuk prtandingan nyanyi tapi tetibe kwan aku dpat cari sorang dak laki kolej ni..dye ckp dye bleh jer join geng kitorang..alamak, plan aku tak jadi la nmpaknyer..so, aku trpakse maen boling la..aku tak bagitau lagi ma ngan abah aku..jap lagi skit bru nak call..hrap2 diorang tak letak lagi nme aku tuk prtandingan tu..hehehe..

p/s: agak2 btol tak tndakan aku??..tapi, yang aku pasti geng kitorang memang akan kalah main boling tu sebab kitorang tak praktis langsung, dah la bju group pon tak beli..kitorang main tuk suke2 jer..hikhikhik..

No comments:

Post a Comment