Tuesday, April 19, 2011

OnE mOrE To Go!!

ape yg one more to go tu!!..ala itu la..ape??..itu la, takkan tak tahu!!..memang tak tahu okeh!!..hahaha..yela2, aku bagitau..aku tinggal 1 je lagi public speaking..boleh la kite yahoo.com lepas ni..kahkah..eh, sebenarnye tak leh yahoo lagi la..ade written test lak..adoii, sangat penat kehidupan seorang student ni..mujurla aku fikir aku dah nak abis..kalau tak sanggup aku berenti belajar..tapi, aku tak nak keje kalau tak belajar..so, kesimpulannya h aruslah aku belajar..hikhik..pening kan??..aku pon pening ngan ayat yang aku tulis ni..huahua..

ok la, wish me luck utk subjek yang last tu..korang nk tau somthing tak??..untuk 2 subjek aku yang lepas tu sangat tak menyebelahi aku..aku dapat soklan yang memang aku tak tau and tak suke..sangat unlucky kn..hehe..it's ok..aku tak nak myerah kalah..hope yg terakhir ni ok la..

hurm, arini birthday ma..yeay, eppy birthday ma!!..semalam pkul 12 tepat aku dah mesej ma wish birthdat tapi ma tak balas pon..yela, msti dah tido kn..pagi2 dalam pkul 8 lebih ma aku balas mesej..huhu..tak lame pastu ma aku ade anta mesej lagi..rupenye ma mesej camni:

"adik, nanti msg ke kak aja ucap trima ksih sbb bgi jubah dri mekah..jgn ucap dlm fb sbb x semua dpat..nanti kata plih ksih plak..ok dik..jaga diri..bye"

haa, itu dye pesanan ma aku..sebagai anak yang baik..aku pon menurut perintah..aku mesej kat kak aja(kak aja tu kakak sepupu aku..aritu dye prgi mekah) ckap time ksih kat dye sb bgi gift dri mekah..padahal aku tak tngok pon lgi jubah tu..hahaha..pastu kak aja blas:

"hikhikhik..diam2 sudeh..bkan sume org dpat..selamat pakai jubah arab la yer..hihi"

aku pon balas kat dye " yes boss!!..huhu"

hurmm, tu je aku nak bagitau sebenarnyer..hahaha..aku dapat jubah!!..hoho..yang aku eksaited sangat ni kenape??..dapat jubah pon nak kecoh..hehe

No comments:

Post a Comment