Saturday, May 7, 2011

BaNgi BeRgELaP sELaMa SeJaM LeBiH..yEaA, cLaSs CaNcEl!!


aku tengah syok2 buat assignment, tetibe jer umah tu gelap gelita..huaaaa, takot!!..aku dah la takot dengan kegelapan...nasib bek la ade gak nampak cahaya dari lappy..mase tu sume tengah rajin nak wat assignment..maklum la, tarikh nak anta dah dekat..hahaha..paling selamat sebab time tu aku tak cabut bateri lappy..selalunyer aku cabut..kalau time tu aku cabut abis la tak sempat save assingment, ilang camtu jer..pergh, bleh nangis air mata darah aku..huahua..

haaaa, nak tau tak..sebenarnye malam tu aku ade klas ganti tapi aku malas giler nak pergi..aku pon wat bodo jer..ciap cakap lagi 'kan best kalau kelas ganti tu batal'..jahat kan aku??..sebenarnye bukan tak nak pergi, tapi aku memang dah tak larat sangat2..kelas aku dari pagi sampai petang..pastu, malam ade klas ganti plak..jangan harap la aku nak pergi kn..hoho..kelas aku patutnyer pukul 8 tapi lagi beberape minit nk pkul 8 tetibe jer takde letrik..habis 1 bangi tu la bergelap..kolej pon memang kompem la takde letrik..yahoo!!!..impian aku menjadi kenyataan!!..kelas batal!!wahahahaha..

bile dah takde letrik baru rasa panas tahap nak mampos..sampai tak tahan duk kat umah, aku ngan kawan2 pon berpakat nak kuar makan..eh, rupenyer bukan kitorang jer wat camtu..jiran2 kitorang sume sama..dah kuarkn kete diorang pastu nak gi jalan kat luar..wah, time tu sume tak nak duk kat umah sebab panas giler..hehehe..jalan pon dah rase cam orang tak betul sebab tak nampak ape2...gelap sangat2..restoren2 sume gune lilin jer..candle light dinner tu..hoho..last2, kitorang wat keputusan nk mkan kat tepain bangi..nak order mkanan pon seksa..tak nampak menu..hihi..yang lawak nyer kitorang bleh tnye orang kat kedai tu 'nampak tak kalau nak masak nanty?'..huhu..satu pertanyaan yg agak bodoh tapi mesti korang pon terfikir bende yang same kn??..ala, tak yah nak tipu!!..hahaha..dah lame duk lepak kat tepian baru la letrik ade balik..yeeaaaaahh, dah ade kipas..tak panas dah!!..terima kasih pakcik2 TNB!!..hoho

p/s: ade geng2 mat rempit kat restoren mak teh(restoren sebelah tepian bangi)..perangai sangat dasyat..kurang ajar sangat2..x suke!!!..lain kali tak nak lalu kat restoren tu malam2..huhu

p/s/s: suke giler bile kelas cancel..hahahaha

No comments:

Post a Comment