Saturday, May 21, 2011

NaK CiTeR TaPi DaH x De TeNaGa...

haaa, pebende la aku merepek kan??..hehehe..dah lame aku tak bukak blog ni..bukn ape, aritu aku nak update tapi blog ni plak tengah repair..lepas tu, aku balik kuantan..time study week aritu..(orang bagi cuti seminggu suruh study..dapat ke aku gi balik..huahua)..

aku baru je sampai kat bangi petang tadi..fuhhh, penat giler wooo..badan pon rase tak bermaya lagi nie..hihihi..tapi still ade semangat tuk on9..kahkah..ala, nak update skit je pon..dah lame sangat bersawang blog ni..kang sume spesies serangga diternak kat blog ni sape susah??..aku jugak yang susah..huhuhu..

sebenarnye banyak la nak citer tapi mase sangat terhad campur badan aku sangat letih..aku nak citer aku gi jalan aritu kat mid ngan kawan2..pastu nak citer kisah aku mase sampai kat kuantan..citer pasal aku wat pancake yang tak menjadi..citer pasal aku nak beli kura2+ikan..pasal job model yang aku tak sempat pergi(job model ngan abg sedare aku je pon..hoho)..pastu citer pasal ape2 jer la yang aku nak share..banyak sebenarnyer tapi tak kesampaian..hari esok pon blom tentu aku dpat tulis entry..kalau aku tak buzy aku tlis la, masalahnyer aku nak kene prepare tuk final exam..ari isnin, selasa ngan rabu ni aku dah final exam(entah makhluk mane la prepare jadual exam..kenape la exam aku direct hari2...huaaaaaaaaa!!)..so, macam yang aku cakap tadi, tak tau bile nak citer kat korang story mory aku tu..hikhik..kalau ade MASE AKU CITER K..aiyak, ter 'caps lock' lak tulisan tu..biar je la..mlas nak delete pastu tulis semula..hahaha(ape bende aku nie??..dah macam orang lalok..tau tak lalok tu ape??..ala, macam orang2 yang isap dadah tu..ckap tak btol jer..huhu)

hurm, nak citer ape ek kat entry nie??..haaa, dapat idea!!..korang tengok tak citer hantu kak limah tu??..kat dalam citer tu ade dialog camni kan 'kalau kite ingat kat ore, ore ingat kat kito'..percaya tak ayat tu..aku mule2 macam 87% percaya ayat tu sebab mmg kadang bile kite ingat kat org, mesti orang tu akan msg atau call kite..maksudnye, orang tu pon ingtkn kite la kan??..baru2 ni aku dapat info dari cik og(thankz to cik og..hikhik)..sejak tu kpercayaan aku naik 99% kot(uit, bnyak tu..hehe)..dye ckap dye dapat info ni dari mane ntah(aku dah lupe..klau nak tau tnye dye sndiri..hoho)..memang otak kite boleh rase klau orang tu rndu kite..mksudnyer klau kite tgh ingtkn orang tu, maksudnye orang tu tengah ingat kat kite gak..best kan!!!..jom kite ingat kat orang rmai2!!hahaha..ade jugak mesej otak yg tak kesampaian..maksudnyer, gelombang otak tu agak kureng skit kot time tu, so orang yang kite ingat tu takkan ingat kat kite sebab mesej otak tu tercicir di tengah jalan..sobsob..sedih tol..ade lagi, kalau kite benci kat orang pon, orang tu macam bleh tau kite benci kat dye..bahaye kan??..beware kawan2..huhuhu..tu je pon nk citer..moga korang dpat skit info pasal ni..chow!..nak tidooo!!!..zzzzzzzzz

p/s: haruskah aku jalani idop yang buzy camnie??..mane zaman kegemilangan aku??..hukhukhuk(menangis hiba mengenang nasib diri)

p/s/s: sorry kalau entry ni banyak melalut..almaklumla, orang penat+ takde mase+mmg suke merepek..hrap maafkn saye!!(sambil wat muke comel..hikhik)

No comments:

Post a Comment