Wednesday, May 25, 2011

I HaTe MoSqUiTo!!!!

aku kan, memang paling benci ngan makhluk ni..paling aku benci binatang yang tak tau malu ni..huh, korang tau kn ape name binatang ni??..ape lagi, of coz la nyamuk..eeeeiii, benci aku ngan dye ni..

korang tau tak, aku nak tido malam2 po tak senang..siap bleh aku pkul2 manja jer kat nyamuk tu tapi dye mati gak sebab perut dye dah kembung sangat isap darah..pastu, dye tak larat nak terbang..tu la, sape suh tamak kan??..kn da sush nk trbang pastu mati..sakit ati aku tau, pagi tadi aku bangun tido, aku terkejut beruk..banyak gler tanda2 merah kat badan aku..aku pon dengan rajin mengira la berapa bnyk nyamuk tu gigit aku semalam..guess what..jwapan dye sangat menakutkn aku..38 gigitan..OMG, bleh abes drah aku klau ari2 dye gigit camni..haish, sebab tu la aku paling benci nyamuk..da la kalau nak isap darah tak mintak kebenaran, pastu suke2 hati je gigit banyak2..dye ingat darah aku ni memang dikhaskan utk dye agaknyer..benci aku!!!

da la, x mau citer pasal nyamuk..sakit jiwa raga aku..eh, nk bgtau ni, aku da abes exam!!!..yahoo!!!esok blik kuantan!!!!..yahoo lagi skali!!!hahaha..tak tau la aku update blog ke tak kat kuantan nanty..aku kan pemalas skit..nanty kalau aku rajin aku update k..kepade my follower(pdahal 2 org jer..kuikui) and peminat2 blog aku, jgn rindu2 kan aku ea..hehehe..

p/s: aku cuti sebulan..yeay!!! yeay!!..korang cuti ker tak??..hahaha..

No comments:

Post a Comment