Wednesday, June 1, 2011

SaYe HaMpiR pinGsAn...

entry ni takde gambar ye..harap maklum..ehem ehem, sekarang ni aku ade kat kuantan..waaaa, bagi tepukan yang gemuruh kat aku sebab sanggup wat entry walaupon berade di kuantan!!!..hahaha(aku kan susah skit wat entry kat kuantan..uhu, berbangga dengan diri sendiri!)

eh, aku nk citer pasal lain ni..aritu abg sedara aku yg amik course photographer tu msg aku..suh jadi model dye..aritu aku terpakse cancelkn jadi model dye sebab aku kene balik bangi..gi jawab exam ok..pastu, aritu dye msg aku lagi, suh jadi model dye..ok,sekarang ni aku ade kat kuantan..lagipon aku tersangatla free..so, aku on je la..tadi dye pop chat aku kat fb, dye suh bwak gaun pngantin yg ma aku ade tu..pastu, dye ckap klau ade accesories bwak jer(aku ade ker??..setau aku la kan, aku kureng skit ade perhiasan2 nie..huahua)..xpela, itu aku tak terkejut lagi..ape yg terkejut bile dye ckap 'nanty awok kene jadi 6 orang yang berbeza..maybe penat skit la photoshoot ni'....OMG, ape penat skit??..bgi aku penat bnyak tu..slalunyer aku kene pkai 1 bju je pon da letih..da la kene pose bnyk satu photoshoot tu..ni kn plak kene wat 6 karakter..agk2 aku pengsan tak??..hahaha

hurm, suda la..korang doa2 kn la aku selamat abeskn photoshoot tu ok..hikhik..chow!

p/s: wat plan nk gi genting bnyk giler halangan(ngan geng2 cousin)..kedua, wat plan nk gi holiday ngan family aku, tak tau la berjaya ke tak..cik og bru survey tmpat..hope jadi..huhuhu

No comments:

Post a Comment