Monday, February 18, 2013

HePpY BiRtHdAy To Me!!

1...............................................................................




2.............................................................




3.................................


HEPPY BIRTHDAY TO ME!!!

hehe..tak sangka dah tiba birthday aku hari ni..19/2/2013.. Alhamdulillah, dah umur 22 tahun..err, 22 tahun aku rasa muda lagi..kan3?..hahaha..thanks kat sapa2 yang dah wish birthday aku awal2..biasanya memang family aku la orang paling awal yang wish..belum masuk pukul 12 malam lagi tapi dah wish dah..excited btol..huhu

pasal wish list untuk birthday tu? sebenarnya takde ape pon..biarlah rahsia jer..hihi..aku just harap apa yang aku hajati selama ni tercapai je ^,^..

ok, tak nak citer panjang..nanti kite story kat entry lain..daaaa..





No comments:

Post a Comment