Tuesday, December 11, 2012

YoU DoN't kNoW

(picture credit to Google)


This feeling is the first time so you don’t know
You don’t know how dangerous love is
This isn't it….it isn't it…this is really not love

You don’t know that my memory is painted by tears
You don’t know that I hate to think of that hateful memory
This isn't it….it isn't it…this is not love
Soon you’ll find out that it’s painful

Don’t give me names by calling me coward
You don’t know what kind of person I am
Although you come closer…I have no confidence at all

I love you…don’t say it easily
If you leave me, I don’t know whether I’m going to search for you
You don’t know that love like ours
The more we do it the scarier it gets

You don’t know that love is scary
Only you don’t know that it’s a cruel lie
This isn't it….it isn't love
Don’t make me have a pie in the sky..it’s not love

I guess it’s hard to believe in someone again
That kind of feeling and pain…you don’t know
You want me to go through that again
To get tricked by you again

I love you…don’t say it easily
If you leave me, I don’t know whether I’m going to search for you
You don’t know that love like ours
The more we do it the scarier it gets

I’m sorry..I know your heart
But I don’t want to regret after turning back
I’m afraid that my heart will show
So I hurry turn my back on you
Though the whole world knows it, wish you didn't
Only one in this world…I wish for you to not know




haaaa, terkejut ke aku update entry yang berbentuk sedikit kekecewaan pasal cintan cintun ni??..tak payah nak bising2 la, bukannya aku putus cinta pon..saje je nak kasi gempak sikit..hahaha..sebenarnya ni lirik lagu korea la..tajuk lagu tu You Don't Know..penyanyi Sunny Hill..ingatkan nak letak lirik lagu korea,tapi kang naik lenguh pulak mulut korang tu nak ikot sebutan..so, senang cerita aku amik yang dah translate english jela..ye, aku faham..sehebat mana pon tahap kegilaan korang kat k-pop tapi still tak berapa teror kan bila masuk bab2 percakapan ni..tak yah cari contoh luar la, aku ni pon salah seorang peminat cerita2 korea, lagu2 korea, tempat2 menarik di korea serta bahasa korea..senang cerita memang hampir 90% jugak la aku suka..tapi dalam banyak2 part, bila masuk bab bahasa ni memang agak fail..bukannya tak boleh kan..setakat tau cakap asas2 dalam bahasa korea tu tau la..nak cakap lebih2 memang lintang pukang la jawabnya..so, disebabkan aku memahami jiwa anak muda yang mendambakan lagu2 korea tapi dalam masa yang sama ingin memahami liriknya, jadi aku dengan bermurah hati meletakkan lirik lagu yang sudah di translate kan..cececeh..

eh, cop2!..sebenarnya jauh benar aku melalut ni..sebenarnya aku cuma nak bagitau yang aku ada banyak cerita nak story..tapi cam biasa la..aku ni kan ala2 pemalas kan..tu pasal malas nak bercerita sangat arini, aku pi tibai letak lirik lagu kat entry ni..hadoi, sejak akhir2 ni kan aku rasa tahap merepek aku makin menjadi2 la..tengok la kat atas tu..padahal aku nak kasi tau korang yang tulisan ayat2 cinta kat atas tu cuma lirik lagu je, tapi aku duk melalut sampai story mory korea pulak..nasib baik aku tak cerita pasal sejarah korea..ahhh sudahh!!..aku buat lagi sekali la pulak!!..ok2, baik aku blah dari sini sebelum aku melalut tak henti2..aku ni memang tak boleh dibiarkan..


p/s~ sebenarnya aku ingat nak letak video lagu tu sekali..tapi bila aku nak upload, blog ni tulis error pulak..ni mesti kes line wifi slow giler ni..takpe lah..kalau korang teringin nak dengar lagu ni, google je tajuk lagu tu ok..kehkeh..

No comments:

Post a Comment