Sunday, January 8, 2012

CaRa SaMbUtAn NeW yEaR pALiNg JiMaT..

assalamualaikum...

actually, citer ni dah lame basi..al maklumla, nk citer pasal 1 january 2012 a.k.a new year..tengok2 tarikh arini da 9 january..giler lapuk citer..kahkah..camne sambutan new year korang? mesti meriah giler kan?..masa aku study dulu memang aku ngan kawan2 sambut new year kat luar..dulu pernah sambut kat Sunway Pyramid..tapi sumpah aku takot time tu sebab makin lame makin ramai orang berkumpul..rase cam sesak nafas..pastu, kalau orang yang datang tu perangai sopan takpelah jugak..ni sume cam setan dah..siap ade yang nak bagi kitorang arak free..pergh, memang takot giler..lepas countdown and tengok bunga api, laju2 kitorang nak balik..takot woo lame2 kat situ..ramai yang dah mabuk..siyes..huh..pengalaman ke-2 sambut new year anjuran kolej aku plak..time tu aku ngan kawan pakat tak nak pi sambut new year..nak sambut dalam bilik jer sambil wish on9 kat kwan2..pemalas giler kan? tapi kene pakse dengan madam suh pi sambut new year kat mane ek?aku lupe lah..lastly, terpakse pergi..

then,ade yang tertanya2 tak camne aku ngan cik og sambut new year 2012 ni? kitorang makan mee yang dah dihangatkan balik sambil menonton tv 2 sambil maki2 tngok konsert yang hampeh tu..hahaha..sangat menarik kan??..sangat boooosannnn sebenarnyer..sume rancangan tv ntah ape2..aku ngan cik og ni plak blik2 kat umah dah letih..pastu, lapar plak..tu yang datang idea hangatkan balik mee yang ma masak pagi tadi..hoho..ntah ape2 cara sambutan kitorang..tapi kan, kitorang jimat sebab tak yah kuarkan duit sesen pon..ade hiburan lagi(tengok tv)..hehe..

p/s; ade sape2 lagi yang sambut new year cam kitorang??..kahkah

No comments:

Post a Comment