Thursday, March 6, 2014

I Can't Believe It!!

Assalamualaikum..
Wahh, gembiranya rasa hati!!!(ape bende yang gembira sangat ni cik eyra?)..ok2, aku tak nak main teka-teki..seperti yang korang2 semua tahu, sebenarnya dah lama aku tak tulis blog kan? bukan sebab ape, aku sebenanrya..hurm...sebenarnye...sebenarnye kan nak kawin..hahahaha..Choi!! jangan menipu cik eyra tak baik..ok2, stop it! Aku nak kasitau betul2 la ni..



Sebenarnya aritu aku tak boleh bukak blog aku..entah apa la masalahnyer blogspot ni nak account google mail..So aku ni kan pengguna account yahoo dan aku tak dibenarkan bukak blog..korang ada alami masalah macam aku tak? Mesti frust giler kan? Yela, aku tahu la blog aku ni blog private. Bukan ade orang nak baca pon..Kalau yang ada nak baca cuma aku sendiri dan cik Og jer pon..tapi aku sayang tau blog ni..Dah lama blog ni jadi teman hidup aku(cewah, cakap poyo betul la)..semua pengalaman, kisah hidup merepek merapu semua aku tulis dalam ni..dari zaman aku belajar pulak tu..sayang betul kalau blog ni tiba2 hilang..



Aku ada mengadu kat cik Og pasal blog ni tak boleh bukak..sdih betul..mengadu sampai menangis teresak-esak(ok tipu lagi)..tak ada la sampai menangis cuma rasa sedih + terkilan jela..kat mana lagi aku nak merepek2, cerita2, menaip2 kan kalau bukan kat sini? Aku ni bukannya jenis propa yang nak update status kat fb memanjang. Aku pulak bukan pengguna twitter yang boleh tweet status setiap 60 saat..dan aku bukannya pengguna active wechat yang sentiasa nak inform pasal kehidupan aku kat ruangan 'moment'. Jadi boleh agak kan perangai aku macam mana? Aku suka tulis kat blog jer..blog dah macam kawan baik aku+keluarga+diari dalam hidup..



Kesimpulannya(dah macam tulis karangan nak ade kesimpulan lagi, berapa perenggan lagi..haha), hargailah blog anda sebelum terlambat. Pesanan ikhlas dari Cik Eyra..eh, cikgu BM aku pernah pesan dari tu hanya boleh guna untuk masa dengan tempat je..pembetulan ye..Ikhlas daripada Cik Eyra(ini baru betul ^,^)



P/S: entry macam sampah jer..hahaha..biasalah..dah macam lost tak tahu nak tulis apa bila dapat blog balik..lagipun dah tak ingat style aku tulis macam mana..eh, aku ade story baik punye nak cerita nanti..pasal CONDO BERHANTU yang aku duduk kat Johor..Mesti korang macam excited nak dengar kan? Hahaha..nanti aku update cerita tu kat entry yang akan datang. Stay Tuned!



No comments:

Post a Comment