Sunday, December 19, 2010

AkU bUkAn FaShioNiStA!!

hohoho..entry yg tidak difahami..korg fhm ker?..aku pon x brape nk fhm..hihihi..bkan2!!..aku sbnrnye nk citer psal abg sedare aku a.k.a fotographer tu la..aritu dye ade pop chat aku kt facebook..pastu dye tnye aku ade x baju *%)$#)@($*%_(^*#&!&@&$.....ape tu?????..aku x tau la nk sebut camne bju2 tu..hahaha...ala, aku dh lupe snbrnye name2 bju tu..name yg plik2 dari luar negara..nsib baik mase dye tnye tu ak x jwab camni..
"ape tu??name anak ANJING KER??"
hahaha..aku bukannyer x ikot peredaran fesyen n zaman tpi tngok la fesyen tu camne..lagipon abg sedare aku ni bleh la tau bnyk psal fesyen2 plik tu sb dye kn mmg amik bdang seni..aku ni bdang aviation..tau x, aku bidang AVIATION..tau x klu msuk bidang aviation tu kene jadi camne??..seorg yg bersopan santun, ckppnuh kelembutan n berbudi bahase, menjadi org yg berkelas tinggi gitu.huhuhu..aku x leh wat sesuke hati memandangkn aku dah msuk dlm bidang penerbangan..klu pakaian pon same jugak...ktorg mane bleh pakai sebarangan sbnrnye..ktorg kene formal..x leh la terlalu berfesyen yg plik2 cam org seni..disebabkn perbezaan bidang belajar, aku slalu mengalami pertengkaran n slah fhm dgn abg sedare aku ni..(bukan gaduh btol2 ok..lawan ckp jer..hihihi)..abg sedare aku ckp "PAIN IS BEAUTY"..oh, no!!!..aku x terime ayat ni..ade ker sb cantik itu perlukn sakit..WTFishhhhhh....pastu, klu ade photoshoot, ak slalunyer x nk trime bju2 yg seksi2 ni..aku ckp kt dye aku x nk pkai bju yg plik2...korg tau x dye jwab pe??..dye jwab "SENI ITU PELIK...PELIK ITU SENI..KLU X PLIK SO X DE LA SENI"...haiiiippppp, ni yg aku mrah ni!!!!...sumpah, aku mmg x fhm la org2 seni ni..diorg main ckp je kn..sb tu aku x leh sembang sangat ngan abg sedare aku..ktorg berlainan pendapat..aku slalu x leh trime pendapat dye..hur, pe2 je la..yg pnting org2 seni ni bhagia n aku jadi diri aku sendiri n time bidang aku seadanye..oh, sbnrnye ak x suke sangat bidang formal2 ni..tpi nk wat camne kn, dah termasuk bidang ni..redha je la..hihihi..ni contoh bju yg abg sedare aku tnye kt aku...
ade ker bju camni???..mane la aku ade...hahaha..ok la..nk chow!!

No comments:

Post a Comment