Sunday, December 26, 2010

KeSiAnNyEr DyE...



gambar ni diambil mase annual dinner kat kolej aku..aku yang memakai dress warna gold..abis glamorous la tu konon..hakhak..bese lah..mne leh glamor2 sangat..nanty ramai lak yang tackle kan susah(yerkkk, perasan lebih..boooo!!!)..eh2, aku bukannyer nak citer pasal annual dinner la..aku nak citer pasal ade sorang mamat yang kat dalam gmbar tu..perasan tak??..ye la, takkan la korang tak perasan..ade sorang laki jer yang kat dalam gambar tu..yang lain sume pompuan..

nak dijadikan citer..semalam lelaki tu yg bernama zaini dengan sorang lagi pompuan bernama lia(kawan aku jugak)..ade datang kat bangi..zaini ngan lia ni dah abis study dah..sekarang ni diorang tgh praktikal..eh, silap2!!..lia je tengah praktikal lagi..zaini dah abis praktikal dah..tak lame lagi dye nak gi sambung study kat Jakarta plak(annyong haseyo zaini!!..muahaha)

ni la dye..yang kat kiri tu lia..yang kat kanan tu zaini..sweet kan dorang??..kalau jalan mesti orang cakap pasangan comel..hehehe..tapi malangnyer mereka bukannyer pasangan..wowowo..cume kawan bese2 jer..

haaaa, kitorang kuar kat metro kajang semalam..teman zaini beli kasut..kitorang kuar 4 orang..aku, lia, miral n zaini..klu nk kenal miral ade kat gmbar atas..dye duk sebelah aku pakai jaket warna itam bju kat dlam wrna maroon..huhuh..so, kalau korang perasan la kan, mereka2 ini berbadan besar..cume aku sorang jer badan kecik..hihihi..cam tak sesuai lak bile kitorang berjalan..pastu time tu dah nak balik..kitorang pon tunggu lif..bile lif tu dah terbukak kitorang pon berebut2 la nak masuk..mule2 lia masuk pastu diikuti miral..bile time zaini jer nak masuk lif tu trus berbunyi BIP BIP BIP...menandakan dah penuh..pastu zaini tu pon kuar and belakang zaini aku la kan..bile zaini kuar aku pon masuk and lif tu pon tidak berbunyi..bukan sebab lif tu jatuh cinta kat aku (perasan nk mampos)..tapi sebab badan aku kecik..so, aku masuk lif tu tak de effect pon..hahaha...bile lif tu dah tertutup aku ngan sume orang kat dalam lif tu gelak sakan sebab tak muat..hihihi..bile kitorang dah sampai kat tingkat parking tu, terpakse la tunggu zaini sebab kitorang naik kete dye..sambil2 tunggu tu pon kitorang tak abis2 gelak..lame jugak la baru zaini sampai kat parking..rupe2nyer dye naik tangga sebab dye cakap lambat sangat tunggu lif..huahuahua..sian kamu zaini..lepas tu dye masuk kete dye bleh cakap kat kitorang camni:
"KORANG BALIK SENDIRI LA........"
alololoh, nak merajuk2 lak sebab tak boleh naik lif..hahaha..yang paling lawak bile dye cakap "aku rase cam nak tarik je tangan minah belakang aku time tu..bukannyer pandai tunggu aku sekali..dye bleh masuk tinggal aku sorang2"....hahaha..tak lain tak bukan dye cakap kat aku la tu sebab aku kan duduk belakang dye time tu..hihihi..sorry la zaini..excited sangat nak masuk lif..tak terfikir lak nak teman ko time tu..hehehe...

anyway, zaini sangat baik sebab dye susah nak kecik ati ngan kitorang..ala, rilek la kan..kate member!!..hihihi...thankz zaini bawak kitorang yang terperap kat bangi ni gi jalan2 cuci mate..huhuhu..ok, nk chow!!...

p/s: ayat yang paling tak leh blah kat dalam kete bile zaini cakap ayat redha dye..."eeeii, kenapelah aku dapat member sengal cam korang ni..haha":)

No comments:

Post a Comment