Sunday, December 26, 2010

EsOk NaK sHoPpinG!!!


yeahhhhhh!!!!!!..sok nak gi shopping!!!!!!!!11...hahaha..giler kan aku ni??nak gi shopping pon heppy sampai tahap cipan..hehehe..bukan pe, aku sebenarnye bukan nyer heppy pasal nk gi shopping jer tapi heppy sebab dapat lepak ngan member2...dah lame kitorang tak kuar ramai2..ye lah kan, member aku kebanyakan nyer dah praktikal kat klia la ape la..so, susah nak jumpe dah..tak lame lagi nanty lagi susah nak jumpe..maybe kawan aku ade yang nak study kat US and tak lae lagi yang sorang lagi dah nak pergi Jakarta..hurm, susah la nak lepak2 dah lepas ni..sedih woo....hukhukhuk..so, sebab tu sekarang ni klau jumpe rase cam heaven jer..hahaha..

ok2, lupe lak nak citer..ni list2 tuk shopping aku sok:
1. beli kasut/ sandal..
2. beli baju tuk new year eve..
3. beli pencuci n cream muka Olay..
4. beli pen n kertas A4..
5. beli beg..

yang no 5 tu x confirm sebab x penting pon..yang lain tu mmg wajib beli sebab aku mmg nak gune..jgan cakap aku saje2 jer nak beli barang2 tu ok..lagipon kasut aku dah wat hal..haruslah aku beli sebab tak de kasut nak gi kelas..hihihi..aku dah bagitau ma aku yg aku nk gi shopping sok..baik kan aku..ciap bagitau ma lagi..hahaha..ok la,,nk chow..

No comments:

Post a Comment