Tuesday, December 28, 2010

SaY YES!!



OMG!!! gambar sebesar alam..apekah??..hakhak...ok2, jangan nak wat2 terkejut plak..saje je nak wat iklan carrot..korang makan carrot??..aku kurang minat carrot(eh, tadi cakap nak wat iklan carrot..poyo!!)..aku suke minum air carrot susu...waaahhhh, i like carrot susu!!!! ..huhuhu.. pebende aku merepek ni..eh, silap2..aku bukan nak cakap pasal carrot la..aku nak citer pasal maksud YES..korang tau ape itu YES??..mesti korang cakap YES tu maksudnyer setuju la kan...booooo!!!!..salah!!..hehehe..maksud YES kalau ujung taun ni lain skit..tau kan pe yang lainnyer..sebab YES tu singkatan untuk YEAR END SALES...hikhik..nampak tak aku obses dengan YES..hohoho..

ala, aku beli barang yang penting2 je la..kan aritu aku dah cakap..tapi korang tau tak brape aku abis semalam..rm100 inggit..haaaa, amik ko...mahal giler kan??..aku tak berniat pon nak beli barang mahal2..aku beli yang murah2 jer..siyes..baju aku kalau ikotkan harge rm59.90 tapi dah less jadi rm29.90...ok la tu kan..kasut aku lak rm 39.90..standard la tu harge kasut camtu..pastu aku beli pencuci muke Olay yang berharge rm10.9o sahaja..lepas tu beli krim tuk rambut..lupe la harge dye..kalau tak silap aku rm15 ringgit kot..see??..mane ade aku beli bende bukan2..duit lebih tu aku gi makan and bayar duit minyak kete member aku rm5 ringgit sahaja..pandai tak aku bershopping kawan2..ape??..tak??..gggggrrrrrrrrrrrrrrr....ok fine!!!!!...

nak tngok tak barang ape yang aku beli semalam...jeng jeng jeng....malas la nak update picture..hakhakhak..nanty kalau rajin aku tunjuk kat korang yer...hurmmmmm,yela2, sebab korang suke pujuk2 aku so aku tunjuk la barang yang aku beli..jangan ketawe2 kat aku yer..

1. baju-aku suke beli baju jename Diesel sebab design dye cantik2 tapi satu je masalah aku, aku asyik beli warne yang same jer..dah ade 3 baju warne peach yang masih baru dibeli..(kenapelah aku tak beli warne lain..sobsobsob)
2. pencuci Olay- sebenarnye aku nak beli 1 set barang2 Olay tapi tak tercapai akalku..korang tau sebab pe..sebab tak cukup duit..hahaha..krim muke dye harge rm33 ringgit lebih la..blom masuk nak beli krim tuk siang and malam lagi..amik ko..miskin la aku jawabnyer..so, aku wat keputusan beli pencuci jer..krim dye beli lain kali..lagipon kawan aku cakap muke aku dah cantik sebab tak de jerawat2 or masalah lain..so, tak perlu sangat pakai krim2 bagai ni..(cik eyra dah nak start kembang la tu..hahaha)
3. kasut jename If- tak perlu bagitau jenama sebenarnye sebab bukan femes pon..hahaha..apelah, suke ati aku la..ni kan blog aku..lantak aku la nak letak jename yang tak femes pon..ade aku kesah???..(pehal emo tetibe ni??..ilang gadis melayu aku..huhuhu)..opss, lupe lak..kasut aku ade kat tingkat bawah la..aku malas nak turun gi amik..so, aku tunjuk kotak dye jer..boley??..huhuhu..kasut aku tu member aku yang pilih..disebabkan dye cakap aku comel, so dye suh aku pakai kasut wedges(btol ker eja camtu??)..aku mmg selalu pakai kasut camtu pon gi kelas..tadi pon dye puji2 aku comel sebab pakai kasut tu(malulah..tak yah la nak puji2..I memang dah tau yang I ni comel.)APEKAH MOTIF SEBENAR AKU???(lempang diri sendiri baru tau)
4. krim rambut Herbal Essense- itu untuk penjagaan rambut tuk rambut straight..bau dye sangat la wangi..kalau berminat pergi la beli..banyak lagi kat watson and guardian tu..jangan la nak amik yang aku!!!..hahahahaha

dah la..penat nyer citer pasal shopping??..korang tak kuar ker?? YES beb!!(giler sawan agaknyer aku ni..hohoho)

p/s: aku paling banyak beli barang malam tu..member aku beli baju jer..diorang dah penat layan aku bershopping..huahuahua...oh, korang tak payah susah2 nak wat report kat ma aku sebab aku dah bagitau kat ma aku tu before pergi shopping..duit rm100 tu memang ma aku bagi tuk aku bershopping...yeay, sayang ma sangat sangat sangat!!!!

No comments:

Post a Comment