Wednesday, January 5, 2011

SuRi RuMaH+ sTuDeNt KoLeJ..

k AMARAN: ENTRY INI TIADA GAMBAR KERANA MASALAH SISTEM LAMAN SESAWANG A.K.A INTERNET SLOW!!!..HAHAHA

oit, pe kabo korang??..sihat??..hahaha..penat giler arini..camni la jadual harian aku sejak bergelar isteri..(bile mase aku kawin??)

8.45 am: bangun tido..trus basuh muke and amik baju tuk basuh..lepas tu naik kat bilik bukak laptop tuk research keje..bukan aku on9 ok..aku wat keje kolej..huhu

9.50 am: turun tngok baju yg dalam mesin basuh jap..naik atas semula..pergi mandi..

10.15 am: abis mandi..siap2 pakai baju cantik2 untuk pergi kelas..hahaha..turun bawah amik baju..pergi kat luar umah..pastu sidai baju..

10.25 am: naik kat atas..siap2 pakai tudung untuk pergi kelas..

11.00 am: pergi kelas..

01.00 pm: balik kelas..pergi kat dapur..tetibe rase malas nak masak nasi..so, aku bantai masak meggi jer..huhuhu..

01.30 pm: bukak laptop balik..check email..maki2 and kutuk2 orang..cari pasal ngan orang fb..bukak blog orang..hahaha..

04.00 pm: amik baju yang aku sidai tadi sebab dah nak ujan..puhh, nasib baik baju aku kering!!!..hihihi..amik baju bawak naik kat atas..lipat2 baju..bukak blog..tulis blog..hoho..

haaaaa, nampak tak buzynyer jadi suri rumah + student kolej ni..adessss, letihnyer aku!!!..camne lah orang yg kawin tapi still study ek??..korang tak letih ke wei??..aku nak wat keje untuk diri sendiri pon malas..apatah lagi nak basuh baju laki, bagi makan and pe2 je lah..weeeekkk, sungguh aku takde mase tuk diri sendiri(ade orang pakse ko kawin ker cik eyra??..hahaha)..

k la, nak rehat secukupnyer la..chow!!

p/s:sabtu ni ade klas ganti untuk air law plak..benci jer..orang nak relaks la!!!!

No comments:

Post a Comment